Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko sanoa, miksi naiset eivät pidä minusta?

Vierailija
26.07.2006 |

Olen itse nainen ja minulla on elämäni aikana ollut vain muutama naispuolinen ystävä. Tuntuu, että ketään naispuolista ei ole juuri seurani kiinnostanut. Miehiä kyllä - ihan kaverina :) Olen hirveästi miettinyt, että mikä ominaisuus minussa on sellainen, joka naisia ärsyttää usein jo heti alkuunsa.

En ole small talk -ihminen, ehkä saatan vaikuttaa jotenkin koppavalta tms. mistä miehet taas eivät niin hämäänny.

Osaatko veikata mitään?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä tuota asiaa. Tunnistan itsessäni paljon samoja piirteitä, kuin kerroit :) Olen myös Helsingistä.

Vierailija
22/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avkirjoittelijaATgmailPISTEcom

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea myös tutustua ihmisiin, sillä paniikkihäiriö vaivaa ja ujous. Monet pitävät minua kylmänä ja itsekkäänä, sillä en vain osaa olla luonteva heidän seurassaan.

Välillä murehdin tätä, että joudun olemaan niin paljon yksin, välillä koitan hyväksyä asian.

Minua kuitenkin lohduttaa, että ihmiset jotka tuntevat minut hyvin, pitävät minua lämpimänä ja hauskana...

Vierailija
24/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: turust, se kylmyyteensä tukehtunut

Vierailija
25/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 26

Vierailija
26/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t: turust, se kylmyyteensä tukehtunut

Vierailija
27/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletteko te sitten aitoon AV-tyyliin tänne kertomaan jatkot eli purkamaan analyysin - paljastetaanko meille, mikä AP:n vika on?

Vierailija
28/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuletteko te sitten aitoon AV-tyyliin tänne kertomaan jatkot eli purkamaan analyysin - paljastetaanko meille, mikä AP:n vika on?

Vierailija
29/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon naiskavereita, eikä ehkä yhtään ystävää. Koska erilaiset kaveriporukat tuntevat toisiaan, niin olen huomannut, että yksikään porukan sisällä ei voi pitää mitään omana tietonaan. Ja koska mä taas pidän salaisuudet (?), enkä halua kaikkia omia asioita naiskomitean käsiteltäviksi, en koskaan voi olla täysivertainen ystävä. Mä en halua, että esim. mun raha-asioita, seksielämää, uskontoa tms. käsitellään ja arvioidaan näissä naiskomiteoissa. Ja ihan vanhaan ompeluseuramalliin niin tehdään. Pidänkin itseäni ns. varajäsenenä, koska en kuulu ihmisten suosikeihin, paitsi silloin kun jollain menee ihan päin persettä ja haluaa kaataa paskat jonkun luotettavan niskaan tai siis uskoutua hyvälle ihmiselle... Muillehan ei voi kertoa, koska ne juoruaa...

Tästä syystä en edes halua läheisiin ystävyyssuhteisiin naisten kanssa ja omat kriisini hoidetaan munallisten kanssa.

Vierailija
30/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pitää pyöriä ympärilläsi.

Vierailija
31/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllähän tämä tietysti jo yhden työpaikan minulle menetti, koska työpaikallani akat juoruilivat, että minulla on suhde toimarin kanssa. Toimari irtisanottiin ja minä sain sitten potkut yhden toisen naisen kanssa, jolla oikeasti oli vuosien suhde.

Ihan kuin minä sekaantuisin itseäni 20-vuotta vanhempiin pk-yritysten toimareihin. Bill Gates olis ehkä harkinnassa :)

t .ap

Vierailija
32/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että toivoo hyväksyntää ja haluaisi ystävän tarkoita sitä, että olettaisi maailman pyörivän ympärillään. Analyysisi meni ns. vituralleen.

Vierailija
33/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin miesten kanssa toimeen." Jos näin puhuu naisihminen, herättää se tiettyjä, ikäviä mielikuvia ihmisestä.

Miehet keskenään on ihan samanlaisia selkäänpuukottajia ja kateellisia juoruilijoita kuin naiset keskenään. Tämä on totinen tosi.

Tottakai kanssakäymiseen vaikuttaa sukupuoli. Tietysti mies suhtautuu naiseen eritavoin kuin toiseen mieheen. Samaten nainen suhtautuu mieheen eritavoin kuin toiseen naiseen. Ystäviä voivat kuitenkin tietysti olla, mutta aina se ero siellä taustalla pysyy.

Jos et pysty olemaan naisten kanssa ystävä, katso peiliin. Siellä on nainen. Ehkäpä käyttäydyt huomaamattasi naisia kohtaan alentuvasti, ja miehiä kohtaan taas flirttailevasti. Kuka haluaa olla sellaisen ystävä? Kuka haluaa sellaisen ystävän miehensä lähelle?

Naiset on ihania, upeita lämpimiä ihmisiä, jotka monesti osaavat ajatella ihan vilpittömästi toisen hyvinvointia. Ihanaa nauraa käkättää jonninjoutavia juttuja, puhua syvällisiä, haukkua miehiä, jotka ajattelevat ensikädessä aina itseään. Mies ystävänä; varmaan siellä päällimäisenä on kuitenkin ajatus mahdollisesta pikapanosta, vaikka sinä et sitä koskaan saa tietää.

Vierailija
34/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksujen kanssa hiekkalaatikon reunalla tuppisuuna -miehiltä se toki onnistuu =D

Ja toisaalta liian henkilökohtaisiakaan asioita en halua vieraalta ihmiseltä kuulla ja näin ollen en halua paremmin tutustuakaan ihmiseen joka ensitöikseen kertoo miehensä huonoista tavoista, anopin piikittelystä ja omasta masennuksestaan...

Siis reilu, sivistynyt ja kohtelias normaali ihminen on sellainen joka tulee olemaan minun kaveripiirissäni

Vierailija
35/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnu minusta pitävän.

Minulla on pari hyvää naisystävää, mutta naiset eivät yleensä ole kavereitani.

t. ap

Vierailija
36/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista, että jos olet keskivertoa älykkäämpi, niin voi olla että sun jutut lentää ylitse? Siis vastapuoli ei vain ymmärrä niitä.

Vierailija
37/37 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se kylmyyteensä tukehtunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi