Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaus ja vatsalihasten erkaneminen??

Vierailija
27.02.2014 |

Milloin tämä tapahtuu, tai siis milloin voin tuntea, että ne ovat erillään. Teen edelleen vatsalihaksia, kevyesti, mutta teen. Rv 21 menossa siis. Kuuntelen kroppaani ja jos vihlasee niin lopetan. Mutta haluaisin tuon erkanemisen vain tietää, että osaa lopettaa lihasten teon. Teen siis pääasiassa syviä vatsoja. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
2/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi erkaantua viimeisellä kolmanneksella. Huomaat kyllä, kun vatsa on niin iso ja pinkeä, että ne erkanee, koska sen voi tuntea sormilla. Kaksosraskauden jälkeen mulla ei enää vatsalihakset palautuneet yhteen, vaan niiden välissä on 6cm "tyhjää" edelleen monen vuoden jälkeen ja kun teen vatsoja, tulee laakea tyrä siihen keskelle.

Vierailija
4/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syviä vatsojahan voikin tehdä. Suorat vatsalihakset erkaantuu. Huomaat sen ainakin siitä, kun alat nousta selinmakuulta suoraan ylös ja seuraat samalla vatsaa. Ei tarvitse nostaa kuin lapa maasta kun näyttää että mahan keskeltä pullistuisi jotain ulos. Näin näkyy ainakin minulla, ihmiset toki erilaisia.

Vierailija
5/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuuko ne vatsalihakset normaalisti itsestään raskauden jälkeen, vai jääkö kaikille siihen vako? Vaikuttaako tuo jotenkin elämään muuten, kuin että huomaa itse lihasten olevan vähän erillään?

t. rv24 esikoista odottava

Vierailija
6/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla ei toisen raskauden jälkeen vatsalihakset palautuneet. Hän on todella hoikka, mutta vatsa pömpöttää kuin 6. kuulla raskaana, vaikka treenaa paljon.