Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristitty mies lyö!!!

Vierailija
27.02.2014 |

Minulla on kristitty mies, joka löi minua tänään ensimmäisen kerran. Olin keittiössä kahvin keitossa, kun tämä ennen niin kiltti mies tuli taakseni ja ilman mitään ennakkovaroitusta läpsäisi minua takapuolelle. Tapahtumia ei edeltänyt riita tai muuta sellaista, ihan oltiin kattomassa farmia telkkarista ja mainoskatkolla menin keittiöön kahveen keittoon. Mitä mun pitäis tästä ajatella?? Onko pahempaa luvassa? Ensi kerralla läpsäisee toiselle pakaralle? Mitä raamattu tästä sanoo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lyökö naisia!

En jaksa kuunnella / lukea kun ne valittaa siitä. 

Vierailija
2/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen nimi oo Mehmet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöminen ei ole hyväksyttävää. Älä silti missään nimessä anna oman uskosi horjua, vaan pidä mielessä että olet itsekin syntinen ja Jeesus sovitti myös sinun syntisi. On tavallista että ateismi tai muu Jumalan kieltäminen voi nyt houkuttaa, mutta älä anna pahojen voimien vallata mieltäsi. Uskovana olet vahvempi.

Vierailija
4/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on intialainen ja viime kesänä kälyn siskon mökillä hän löi minua kärpäslätkällä selkään. Sanoi, että yritti huitaista kärpästä, mutta tämä asia on jäänyt mieltäni kovasti painamaan ja ensi kesä jo pelottaa....entä jos se taas toistuu?

Vierailija
5/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:12"]

Mieheni on intialainen ja viime kesänä kälyn siskon mökillä hän löi minua kärpäslätkällä selkään. Sanoi, että yritti huitaista kärpästä, mutta tämä asia on jäänyt mieltäni kovasti painamaan ja ensi kesä jo pelottaa....entä jos se taas toistuu?

[/quote]

Mitä kastia olet? Jos olet kastiton, niin sinua saa lyödäkin.

Vierailija
6/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin äidin siskon mies on kiinalainen ja kuulin sellaisen kauhutarinan, että olis kuulemma vuonna 2008 unissaan kääntynyt vaimonsa käden päälle. Sen jälkeen koko suku oli alkanut tätä miestä välttelemään, kun eivät hyväksy minkäänlaista kotiväkivaltaa. Tämä pari on vieläkin yhdessä, mutta minkäänlaisiin suvun yhteisiin ristiäisiin/hautajaisiin/häihin eivät ole tervetulleita.

Vierailija
7/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi! Etkö sinä tosiaan ymmärrä, että "läpsiminen" on monissa perheissä todellinen ongelma ihan siitä riippumatta, onko talossa edes telkkaria olemassakaan?