Täytyykö isokaluisella miehellä olla löysäp*lluinen nainen?
Vai ketä muuta muka kiinnostaa iso kikuli?
Kommentit (14)
Meidän mammalla on niin levähtänyt reppu, että reunat eivät tunnu vaikka jalan työntäisi sisään. Minkäs teet 5 lapsen jälkeen. Onneksi oma käsi on tiukka.
No sen logiikan mukaan, että lyhyillä naisilla pitäisi olla lyhyt mies, niin kyllä. Ja kyllä tuossa joku järjen hiven oikeasti on, pakko myöntää...
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 20:16"]
no meillä ainakin kalu ei mee kun liukkarilla sisään
[/quote]
En usko.
Sori, mutta kyllä varmaan. Minulla ei tietääkseni ole mitenkään poikkeuksellisen pieni pillu, mutta 19 sentin muna ex-miehellä sattui ja suosikkiani koira-asentoa ei voinut harkitakaan. Ihan sama kauanko lämmiteltiin ja miten märkänä olin, kun se runttaa kohdunkaulan muhennokseksi. Nyksällä on normaalikokoinen jotn ehkä 13-14 sentin vehje ja se riittää paremmin kuin hyvin.
Minulla on pitkä mies ja olen itse lyhyt. Miehen kalu on iso mun vehje pieni. Molemmista tuntuu hyvälle. Ei satu mutta ihana tunne olla täynnä :)
Mulla kukaan muu ei ole missään asennossa osunut mun kohdunkaulaani, kuin mieheni joissakin asennoissa. Ja eniten olen nauttinut mieheni kanssa. Jos olisi sitten paljon pidempi penis, niin joka asennossa joutuisi mies varomaan, ettei työnnä liian syvälle, eikä seksi varmaan olisi mukavaa kummankaan mielestä. Eikä normi miehillä ole vielä tullut vastaan niin paksua, etteikö olisi sisään mennyt. Tosin jotkut naiset valittavat tampooninkin laitosta, että sattuu. Lihaksia tykkään treenata, että olisi miehellekin nautintoa muusta kuin omasta kädestä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 22:59"]
Sori, mutta kyllä varmaan. Minulla ei tietääkseni ole mitenkään poikkeuksellisen pieni pillu, mutta 19 sentin muna ex-miehellä sattui ja suosikkiani koira-asentoa ei voinut harkitakaan. Ihan sama kauanko lämmiteltiin ja miten märkänä olin, kun se runttaa kohdunkaulan muhennokseksi. Nyksällä on normaalikokoinen jotn ehkä 13-14 sentin vehje ja se riittää paremmin kuin hyvin.
[/quote]
Jos pitkä muna tökkii kohdunkaulaa niin, että sattuu, niin eihän se silloin johdu pillun tiukkuudesta, vaan lyhyydestä/mataluudesta. Vaikka pillusi olisi kuinka löysä sivusuunnassa, niin kyllä pitkä muna tökkisi pohjaan asti.
T: samassa tilanteessa ollut
No mulla on tiukka mutta hyvin kostuvat paikat ja mies valittaa usein että puristaminen sattuu. Onneksi on kestävä ja taitava joten voimme kuitenkin asentoa vaihtamalla jatkaa pitkään:) Pituus ei ole mulle merkki "isosta", siihen vaaditaan myös paksuutta!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:03"]
No mulla on tiukka mutta hyvin kostuvat paikat ja mies valittaa usein että puristaminen sattuu. Onneksi on kestävä ja taitava joten voimme kuitenkin asentoa vaihtamalla jatkaa pitkään:) Pituus ei ole mulle merkki "isosta", siihen vaaditaan myös paksuutta!
[/quote]
12 jatkaa - 4 alatiesynnytystä eikä ongelmia alapään kanssa:)
No ei tartte olla.
Kyllä se välillä kohdunkaulan osuu, mutta harvemmin sattuu juurikaan. En nyt osaa oikein omaa tiukkuutta vertailla, mutta olen nuori ja synnyttämätön. ekoilla kerroilla ei meinannut onnistua yhdyntä ollenkaan kun jännitin alitajuisesti lihaksia, joten tuskin nyt ihan superlöysäkään olen.
Eiköhän oleellisempaa ole se, että sopii kemiat yhteen. Genitaalit ovat kuitenkin aika mukautuvaiset
no meillä ainakin kalu ei mee kun liukkarilla sisään