Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin exän numeron pois puhelimestani ja laitoin sen pienelle lapulle..

Vierailija
08.11.2020 |

Pöytälaatikkooni, JOS joskus tulisi hänelle jotain asiaa. Ja oli kyllä niin surkee ero kuin olla ja voi.

Viestit poistin, kuvat laitoin erilliselle tikulle...joita katson, jos joskus haluan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muistan kyllä numeron ulkoa, jos hän joskus sattuu soittamaan. Voi harkita vastatako vai ei. On kyllä soitellukin silloin tällöin ja aina huono olo vaan tulee.

Vierailija
2/7 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan exän puhelinnumeron ulkoa 20 vuoden takaa. 90-luvulla oli puhelinkoppeja ja välillä soitin hänelle kopista ja siksi numero syöpynyt muistiin. Oltiin 5 vuotta yhdessä.

Hyvä se on puhelimesta poistaa.Tsemppiä erosta toipumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos uskaltaisit elää kokonaan ilman häntä? Blokkaisit numeron?

Vierailija
4/7 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja muistan kyllä numeron ulkoa, jos hän joskus sattuu soittamaan. Voi harkita vastatako vai ei. On kyllä soitellukin silloin tällöin ja aina huono olo vaan tulee.

Älä vastaa puheluihin ja jos vastaat, niin tosi niukkasanaisesti tyyliin nyt ei ole hyvä hetki puhua. Toivut parhaiten erosta kun et ole missään tekemisissä.

Vierailija
5/7 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan exän puhelinnumeron ulkoa 20 vuoden takaa. 90-luvulla oli puhelinkoppeja ja välillä soitin hänelle kopista ja siksi numero syöpynyt muistiin. Oltiin 5 vuotta yhdessä.

Hyvä se on puhelimesta poistaa.Tsemppiä erosta toipumisen.

Tuo on sinällään jännää, koska mä en muista mitään vanhoja numeroita, joihin soiteltiin pöytäpuhelimilla.

Ap

Vierailija
6/7 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos uskaltaisit elää kokonaan ilman häntä? Blokkaisit numeron?

No minun ymmärtääkseni se olisi sitten niissä estetyissä numeroissa. Ei hän nii häiritse että tarvitsisi blokata, sitä paitsi hänellä on uusi muikkeli. Ja parempi varmaan etten vaan vastaisi jos soittaisi.

Jospa vaan joskus hävitän sen numeron sieltä pöytälaatikostakin.

Ap

Vierailija
7/7 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hävittää se sieltä pöytälaatikostakin. Jos ajattelet, millaisessa tilanteessa se numero tulisi käyttöön, niin sellaista tilannetta ei ole. Voit vaikka listata kokeeksi niitä tilanteita tähän ketjuun. Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia eikä omaisuutta, niin ei ole tilannetta jossa sinun enää ikinä tarvitsee ottaa häneen yhteyttä.

Ymmärrän että sen hahmottaminen on aika kova juttu, siksi kannattaa sitä harjoitella mielessään nyt.

Mun exäni kuoli niin etten ollut ollut missään tekemisissä kahteenkymmeneen vuoteen. Yksi yhteinen tuttu mainitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän