Henkilöprofiilin mukaan toi Joe Bidenikaan ei oo kyllä mikään ruudinkeksijä.
Vanha papparainenkin on jo kuin vastustajansa. Tuolla rapakon takanakin on jo tarvetta uusille ideoille ja nuoremmille ihmisille politiikassa.
Kommentit (48)
Kyllä, ainakin 30 vuotta nuorempi saisi kyllä olla. Ei siksi, etteikö vanhanakin voisi jaksaa ja olla hyvässä kunnossa vaan siksi, että nuorempi ihminen nyt ihan luonnollisesti katsoo kauemmas tulevaan ja tekee päätöksiä sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli rauhoittavaa kuunnella Joen vaalivoittopuhetta. Tuli selväksi että virkaan on nyt valittu maltillinen pitkän linjan poliitikko, eikä mikään omaa etua pönkittävä kansaansa pelotteleva öykkäri. Biden puhui selvästi haluavansa yhdistää kansaa ja rakentavansa siltoja, samalla kun hävinnyt vastaehdokas meuhkaa twitterissä vaalipetoksesta ja heittelee epämääräisiä väitteitä miten "tapahtuu pahoja asioita".
Maailmassa/USAssa on menoillaan poikkeustilanne (korona, talouskriisi, USAn vaali+r o t u mellakat) jo ilman että presidentti itse lietsoisi sekasortoa. Bidenin puheesta jäi tosi positiivinen ja toivoa herättävä kuva, ihanaa että puikkoihin tulee nyt oikea ammattipoliitikko.
Biden, joka haukkui vastapuolen äänestäjiä rasisteiksi, tyhmiksi ja pölkkypäiksi haluaakin nyt yhdistää kansan? Yeah, right...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Trumpko vaikuttaa fiksummalta? Tyyppi on taantunut kolme vuotiaan tasolle ja raivoaa kuin uhmaikäinen. Häviö varmasti harmittaa, mutta nyt jotain itsekunnioitusta Trump!
Se että Iltalehti uutisoi Trumpin "raivoavan", ei tarkoita että se olisi totta. Trump ainoastaan ilmoitti että epäilee vahvasti vaalivilppiä ja asia tulee tutkia. Ei mitään sen kummempaa.
Kyllä se on totta. Olen seurannut Trumpin Twitteriä, en Iltalehteä. Voit käydä myös itse katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli rauhoittavaa kuunnella Joen vaalivoittopuhetta. Tuli selväksi että virkaan on nyt valittu maltillinen pitkän linjan poliitikko, eikä mikään omaa etua pönkittävä kansaansa pelotteleva öykkäri. Biden puhui selvästi haluavansa yhdistää kansaa ja rakentavansa siltoja, samalla kun hävinnyt vastaehdokas meuhkaa twitterissä vaalipetoksesta ja heittelee epämääräisiä väitteitä miten "tapahtuu pahoja asioita".
Maailmassa/USAssa on menoillaan poikkeustilanne (korona, talouskriisi, USAn vaali+r o t u mellakat) jo ilman että presidentti itse lietsoisi sekasortoa. Bidenin puheesta jäi tosi positiivinen ja toivoa herättävä kuva, ihanaa että puikkoihin tulee nyt oikea ammattipoliitikko.
Sehän me sitten nähdään. Taidan ottaa kirjoituksesi talteen, niin sitten voidaan yhdessä muistella sitä, jookos ?
-Sinkkiş
Poistu jo palstalta, sinähän lupasit.
Biden on normaali ihminen ja nice guy. Se riittää.
Oliko muka George W Bush ruudinkeksijä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän me sitten nähdään. Taidan ottaa kirjoituksesi talteen, niin sitten voidaan yhdessä muistella sitä, jookos ?
-Sinkkiş
Poistu jo palstalta, sinähän lupasit.
Never
-Sinkkiş
Se että Iltalehti uutisoi Trumpin "raivoavan", ei tarkoita että se olisi totta. Trump ainoastaan ilmoitti että epäilee vahvasti vaalivilppiä ja asia tulee tutkia. Ei mitään sen kummempaa.