Voiko tässä tapauksessa jo vähän loukkaantua ystävälle?
Ollaan kuin sisaruksia,tunettu monta vuotta. Nyt viime aikoina on alkanut tehdä ns. ohareita, peruu kahvitteluja ja leikkitreffejä (kummallakin lapset jotka myös tulee juttuun keskenään,ovat alle kouluikäisiä) ja ilmoittaa aina todella viimetinkaan,30 min ennenkuin pitäisi nähdä. Itse tulen aina kiireellä kotiin kaupan kautta kahvitarjottavat ja mehut yms lapsille mukana,kiireellä siksi että yksin hoidan arkea ja ei muuten ehdittäs näkemään ketään kun pääsen aina vasta 4 pintaan kotiin. ja sitten tuleekin viesti että ei tullakkaan, pääkipeä,väsyttää jne jne.. suututtaa!!!! peruisi ajoissa. voinko mielestänne olla jo vihainen tästä..sillä mä olen ja tunteilleni en mahda mitään. en tiedä johtuuko tämä siitä että on alkanut heilastella exänsä kanssa josta en pidä(kukaan ei pidä) ja ei tahdo siksi nähdä kun nysvää miehen kanssa. silti laittelee viestejä että on ikävä meitä,nähdään pian jne..
Kommentit (3)
Neuvoisin, että kysy kaveriltasi suoraan mistä on kyse. Ehkä hänellä on muitakin ongelmia kuin exä, esim. masennusta, uupumusta, paniikkia. Kokemuksesta voin sanoa, että kun on tuollaisia ongelmia, niin haluaa nähdä kavereita, mutta viime tipassa tuleekin olo, ettei pysty ja joutuu perumaan :(
Voi olla vihainen. Mutta, kaverit pitää ottaa sellaisena kuin ne on. Ole vähemmän tekemisissä...