Multa on kadonnut iso kalanpala! Missä se on?
Kohta kolme viikkoa kadonneena. Lähdin matkalle ja kalanpala oli kääreessään ja muovipussin sisällä ja otin sen mukaan.
Määränpäässä sitä ei näkynyt.
Nyt olen taas mökillä eikä sitä näy!
Kommentit (22)
Jos olisi jossain lämpimissä sisätiloissa niin haju olisi jo johdattanut perille.
Vierailija kirjoitti:
Olet vienyt muovipussin vahingossa jäteastiaan. Muutenhan kala löytyisi jo hajun perusteella.
En vienyt, otin sen mukaan. Menin kahdella bussilla ja junalla ja se kalapussi oli matkakassissa.
Täysi arvoitus.
"Nyt olen taas mökillä eikä sitä näy!"
Ajattelitko, että se löytää takaisin mökille omin päin, kuten kissa kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vienyt muovipussin vahingossa jäteastiaan. Muutenhan kala löytyisi jo hajun perusteella.
En vienyt, otin sen mukaan. Menin kahdella bussilla ja junalla ja se kalapussi oli matkakassissa.
Täysi arvoitus.
Tosi hankala arvoitus. Pussukka tippui kassista tai jäi lojumaan johonkin noista miljoonasta kulkuvälineestä joissa kulji.
Ketjusta voi hyvinkin tulla legendaarinen. 😂
Matkan varrella joku koira haistoi aarteen, ja nappasi sen mukaansa ohi kävellessään.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt olen taas mökillä eikä sitä näy!"
Ajattelitko, että se löytää takaisin mökille omin päin, kuten kissa kotiin?
Ei, oletin että se olisi sittenkin jäänyt tänne.
Olisin sinuna jo oikein iloinen, ettei kalanpalaa löydy.
Lurps, nam. Kiitos. T: naapurin kissa
Kalanpalat ovat hyvin vikkeliä, katoavat nopeasti kuin hauki kaislikkoon. Luulen, että sieltä kaislikosta olisi parasta etsiä.
Oletko tutkinut peräreikäsi ? Jos olet vaikka vahingossa istunut sen päälle ?
-Sinkkiş
Tarkista, ettet vahingossa istu sen päällä.
Vanha vitsi, taas sama aloitus. Keksi jotain uutta.
Ei tää ole vitsi vaan täyttä totta.