Mitä koulutusta KTM:n jälkeen?
Mitä opintoja vauvapalstan ekonomit ovat tehneet vielä KTM-tutkinnon jälkeen?
Kommentit (10)
Ei sen jälkeen ole tarkoitus kouluttautua enää.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no itse työttömänä koronan takia ja aloitan AMKin oikeaan työhön työllistävälle alalle tammikuussa. Ei tälläistä koulussa kerrottu että olisi edes mahdollista, ettei töitä riitäkään. Valitettavasti maailma on muuttunut ja me KTM:tkin jäämme työttömiksi. Parempi jäädä vain pitkäaikaistyöttömäksi vai kuitenkin hankkia toisen alan koulutus vai?
Mikä ktm? Kasvatustieteen maisteriko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no itse työttömänä koronan takia ja aloitan AMKin oikeaan työhön työllistävälle alalle tammikuussa. Ei tälläistä koulussa kerrottu että olisi edes mahdollista, ettei töitä riitäkään. Valitettavasti maailma on muuttunut ja me KTM:tkin jäämme työttömiksi. Parempi jäädä vain pitkäaikaistyöttömäksi vai kuitenkin hankkia toisen alan koulutus vai?
Pitää olla suoraan sanoen tyhmä jos ei ymmärrä, että alalla kuin alalla on mahdollista joutua työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ktm? Kasvatustieteen maisteriko
Kauppatieteiden maisteri.
Ehkä sellainen missä oppisi oikeasti tekemään jotain?
Hallintotiedettä, yritysjuridiikkaa, viestintää, koodausta, tilastotiedettä, tuotantotekniikkaa, psykologiaa, aikuiskasvatusta..?
Mä opiskelen duunin ohella Amo-opettajaksi ja KTM olen.
Hierontakurssille ja sen jälkeen thaihieromoon harjoittelijaksi. Ei Suomessa oikeita töitä enää ole.