Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeks nyt vaa. Oon varmaa ite nyt hirvee kyylä, mutta mä en vaa käsitä, että miten naapurini voi olla noin kauhean utelias :D

Vierailija
07.11.2020 |

Hän ei varsinaisesti ole mikään juoruilija, mutta ensinnäkin pällistelee ihan estotta ihmisiä. (Ihan ohikulkevia eikä mitään erityistä tekeviä)
Kuulen usein miten ryntää ovisilmään, kun kuljen ovensa ohi ja näin hänet äsken keskustassamme kävelemässä :D ja näin miten hän ihan estotta kurkki, joka ikisestä ikkunasta sisään.. Jotkut olivat liikkeiden näyteikkunoita ja jotkut taas rappujen ovien ikkunoita.

Tekee tuota samaa myös pihassa eli tuijottaa alimmista ikkunoista sisään.

En vaa voi mitenkään ymmärtää, että miten joku on noin utelias :00

Itseäni ei ihan oikeasti kiinnostaa vähempää tuntemattomat ohikulkijat tai sen enempää ikkunatkaan ellen sitten tutki kyseisen liikkeen aukioloaikoja tms..
:D

Mä saan varmaa nyt kyylän syytteet teiltä, mutta ihan puolivahingossa vain olen pannut merkille. Itse en tee ihmisistä yleensä koskaan ketjuja tai kyttää kenenkään tekemisiä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei oo omaa elämää

Vierailija
2/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyylä toisen kyylän huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha upittaa

Vierailija
5/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt. Näyteikunat  on tarkoitettu  katsottavaksi. Monia kiinostaa toiset ihmiset. Missä on sellanen keskusta jossa on lähellä toisten ikkunat. ?

Vierailija
6/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0|5

Vierailija
7/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pistänyt merkille, että moni kyylä tunnistaa toisen kyylän juuri siksi, koska itse on sellainen.

Lause "siis mua ei vois vähempää kiinnostaa, mutta.." kuuluu kyylän lempilauseisiin, hän nauraa huomatessaan miten joku naapuri/kaveri/sukulainen on huomannut jotain ja kehtaa kysellä kuulumisia. Pahimmat ja ilkeimmät kyylät ei tunnista itse olevansa sellaisia, aito ei-kyylä ei edes huomaa, että joku kurkkii ikkunoista ja kulkee kaupungilla.

Miksi painotat, että ei voisi vähempää kiinnostaa? Sillä juuri yrität peittää, että kiinnostaa.

Vierailija
8/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen puolivahingossa perillä koko talon naapuruston asioista.

T. Ikkunakyylä

Vierailija
9/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän