Miten pian vastaat kaverin s-postiin?
Joka ei sisällä mitään kiireellistä vaan kysyy kuulumisia?
Minulla on yksi posti roikkunut nyt 9pv. Normaalisti olen vastannut parissa päivässä. Voiko vielä vastata ilman selittelyä? Vai tarkoittaako tämä, etten halua vastata? Hän kysyi myös aiheesta, jonka mieluummin unohtaisin.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:29"]
No eikö ole ihan luonnollista kysyä työkuvioista, jos viimeksi olette niistä jutelleet ja olet kertonut että sinulla on jotain viritelmiä sillä saralla? Minusta osoittaa huomaavaisuutta ja kertoo, että kaveri on aidosti kiinnostunut kuulumisistasi ja muistaa myös edelliset. Minäkin olin viime vuonna pitkään työtön ja kaverit yleensä ensi töikseen kyselivät, että mitäs uutta työrintamalla. Sitten jos ei joskus huvittanut puhua aiheesta niin kuittasin vaan että ei mitään uutta, ja sitten siirryttiin uusiin aiheisiin. Jos taas oli kuulumisia tai muuten vaan halusin puhua aiheesta, kaverin kysymykseen oli luonteva tarttua.
[/quote] No ehkä kasvotusten. Kirjeenvaihdossa menee viikkoja päästä niihin mukaviin aiheisiin, jos kumpikin laittelee vuorotellen jotain "syöttejä" tartuttavaksi.
Onko pakko kertoa koko totuus? Sano vaikka tekeväsi freelancerina jotain kunnes löydät muuta.
On täällä kans vastauksia annettu!! :o Ilmeisesti monikaan vastaajista ei ole koskaan harrastanut kirjeenvaihtoa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:57"]On täällä kans vastauksia annettu!! :o Ilmeisesti monikaan vastaajista ei ole koskaan harrastanut kirjeenvaihtoa.
[/quote] kerro sinä, kun ilmeisesti olet harrastanut
No eikö ole ihan luonnollista kysyä työkuvioista, jos viimeksi olette niistä jutelleet ja olet kertonut että sinulla on jotain viritelmiä sillä saralla? Minusta osoittaa huomaavaisuutta ja kertoo, että kaveri on aidosti kiinnostunut kuulumisistasi ja muistaa myös edelliset. Minäkin olin viime vuonna pitkään työtön ja kaverit yleensä ensi töikseen kyselivät, että mitäs uutta työrintamalla. Sitten jos ei joskus huvittanut puhua aiheesta niin kuittasin vaan että ei mitään uutta, ja sitten siirryttiin uusiin aiheisiin. Jos taas oli kuulumisia tai muuten vaan halusin puhua aiheesta, kaverin kysymykseen oli luonteva tarttua.