Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä puolison viat

Vierailija
07.11.2020 |

Viatonta ihmistä ei ole, tiedän. Vaan että nykyään ärsyttää niin monet asiat miehessä. Ja häntä minussa.

Miten olette päässeet yli tämän vaiheen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ette vaan sovi toisillenne?

Vierailija
2/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa on vikoja. Niiden kanssa voi joko elää, tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule näitä vaiheita tulee parisuhteessa - varsinkin pitkässä parisuhteessa -  ihan viikottain ellei jopa päivittäin. Ei niistä välttämättä yli pääse koskaan, ärsyttämisen aihe vain vaihtuu.

Vierailija
4/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta miten? Sitä tässä kysyttiin. Haluan elää niin, ettei joka hetki vtuta. Ap

Vierailija
5/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään isoja ärsytyksiä. Siksi ollaan yhdessä. Ollaan tavallaan yhtä.

Vierailija
6/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ette vaan sovi toisillenne?

Sekin on mahdollista, mutta sanotaan myös, että parisuhteessa on kausia, jotka menee ohi. Eli en nyt ärsytyksen iskettyä ole het lähdössä lätkimään... Tietysti jos tämä ei mene ohi, niin siiten pitää tehdä ratkaisuja. Ap

Vierailija
7/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi ajatella punaista kuin olla ajattelematta sinistä.

Mitä asioita arvostat puolisossasi? Tämä on ihan peruskauraa, sitä löytää, mitä etsii.

Vierailija
8/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että ne piirteet, jotka kumppanissa ihastuttivat seurusteluaikoina, ovat niitä, jotka kiukuttavat parisuhteen ikäännyttyä.  Niin totta ainakin minun kohdallani.

Sanotaan niinkin, että toisessa ärsyttää juuri ne asiat, jotka löytyvät itsessäänkin. Tämäkin on niin totta. Jospa ap:lle on käynyt samoin. 

Vierailija
9/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompi ajatella punaista kuin olla ajattelematta sinistä.

Mitä asioita arvostat puolisossasi? Tämä on ihan peruskauraa, sitä löytää, mitä etsii.

No se just kun nyt tuntuu, etten arvosta mitään. Luotettava. Herkkä. Kivan näköinen. Plaah. Ap

Vierailija
10/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta miten? Sitä tässä kysyttiin. Haluan elää niin, ettei joka hetki vtuta. Ap

Jos joka hetki vituttaa, niin eiköhän ole parempi erota.

Vierailija
11/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat ärsyttävät eniten?

Vierailija
12/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää eroamasta?

Vierailija
13/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että ne piirteet, jotka kumppanissa ihastuttivat seurusteluaikoina, ovat niitä, jotka kiukuttavat parisuhteen ikäännyttyä.  Niin totta ainakin minun kohdallani.

Sanotaan niinkin, että toisessa ärsyttää juuri ne asiat, jotka löytyvät itsessäänkin. Tämäkin on niin totta. Jospa ap:lle on käynyt samoin. 

Juuri noin. Tai ne ärsyttää mitkä alussa ärsytti ja lisäksi on alkanut ärsyttää piirteet, joista tykkäsi. 😀 Kuten miehen puuhakkuus. Juma kun raivostuttaa, kun hetkeäkään ei voi olla hiljaa ja tekemättä mitään. Ja jos mä laiskottelen, naputtaa siitä... Ennen oli sitä mieltä, että tuon hänen elämäänsä rauhaa. Nyt mä joudun töiden jälkeen pakenemaan kahvilaan, että saan edes hetken olla hiljaa ja lukea vaikka kirjaa.

Vierailija
14/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vaan tuppaa käymään kun luonnostaan sarjapariutuville/moniavioisille ihmisille toitotetaan ulkopuolelta ihannetta olla koko loppuikä yhdessä samankaton alla. Kun ei toimi niin ei toimi.

Ei ole ihme, että eroja tulee niin paljon.

Vierailija
15/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää eroamasta?

Kuten sanoin, se on vaihtoehto. Kysyin nyt kuitenkin vinkkejä jatkoon niiltä, jotka on selätyäneet vastaavan ongelman. Jos et ole, niin pidä suusi kiinni. Sulta ei kysytty. Ap

Vierailija
16/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joka hetki vituttaa, niin eiköhän ole parempi erota.

Kiitos vaan, jos ei osaa vastata aiheeseen, voi tukkia turpansa. Ap

Vierailija
17/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva tekeminen, yksipuoliset jutut, se etten saa rauhassa vain olla. Ap

Vierailija
18/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja kuolisin mieluummin kuin muuttaisin yhteen jonkun kanssa. Jospa te ette luonteiltanne yksinkertaisesti vain sovi yhteen. Oletko aiemmin ollut itsekin menevämpi jos kerta joskus olet miehessä kyseistä piirrettä ihaillut? Onko rauhassa olemisen tarve tullut sulle vasta pikkuhiljaa kuvioihin?

Kuulostaa hirveän väsyttävältä suhteelta jos toinen on koko ajan menossa ja itse olet vetäytyvämpi persoona.

Vierailija
19/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja kuolisin mieluummin kuin muuttaisin yhteen jonkun kanssa. Jospa te ette luonteiltanne yksinkertaisesti vain sovi yhteen. Oletko aiemmin ollut itsekin menevämpi jos kerta joskus olet miehessä kyseistä piirrettä ihaillut? Onko rauhassa olemisen tarve tullut sulle vasta pikkuhiljaa kuvioihin?

Kuulostaa hirveän väsyttävältä suhteelta jos toinen on koko ajan menossa ja itse olet vetäytyvämpi persoona.

En ole ollut menevämpi. Sinkkuna tuntui, että elämä on liiankin hiljaista ja mies toi siihen tosi paljon iloa ja vaihtelua. Mutta silloin alussa häntä kiinnosti myös viettää aikaa kaksin mun kanssa kynttilän valossa. Ap

Vierailija
20/22 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua viittaa nykyään Ap puolisossasi kaikki Etkä arvosta hänessä enää mitään? Suhteenne on ohi, hyväksy se. Unohda ne alkuaikojen romanttiset kynttiläjutut, koska asenteesi on jo tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi