Millainen ihminen neuvoo pyytämättä?
Kommentit (28)
Ylikontrolloijat. Narsistit. Muuten vaan kuspäät.
Mukavat ihmiset, jotka ovat auttavaisia.
-Sinkkiş
Riippuu siitä onko se pyytämättä omaa ujoutta vai mitä.
Samanlainen vähä-älyinen joka puhuu ja tervehtii sinua ilman että annat siihen luvan. Eivät ymmärrä että maailma ja ihmissuhteet toimii tuijottamalla omaa napaa vaan tulee myös kunnioittaa ja huomioida muita.
Narsisti avaa suunsa ennen kuin saa edes luvan puhua.
Jos et kerkeä kerätä ilmettäsi vakaaksi hämmentyneen näköisestä , luulee että et ymmärrä ja tiedä kun ihmettelet mielessäsi että miksi tuo neuvoo
Ainahan voit sanoa että: Painuhan widduun siitä neuvomasta, jos neuvot ärsyttää. Mitä sitä turhaan salailemaan ajatuksiaan.
Sellainen jolle kukaan ei ole vielä opettanut että puhuminen on puoli hopeaa mutta vaikeneminen puhdasta kultaa.
pätemisen haluinen tai besserwisser
tai jos tunkee auttamaan hommassa jonka handlaat muutenkin muttei auta jos oikeasti pulmaa niin mulqvisti
😖
Riippuu tilanteesta. Jos ei ole tilannetajua on parasta olla hiljaa.
Eli vanhempaa ihmistä ei saa neuvoa edes netin käytössä? Niinkö?
Narsistit päsmäröi ja ovat jatkuvasti neuvomassa muita. Luulevat tietävänsä asiat paremmin eivätkä osaa pitää suutaan kiinni ja olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Päällepäsmäri.
Joka ei luota tippaakaan siihen, että toinen ymmärtää tai osaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen vähä-älyinen joka puhuu ja tervehtii sinua ilman että annat siihen luvan. Eivät ymmärrä että maailma ja ihmissuhteet toimii tuijottamalla omaa napaa vaan tulee myös kunnioittaa ja huomioida muita.
Ja tätähän sinä et osaa yhtään.
Huomioiminen ei tarkoita että tekee kuten sinä haluat
Vierailija kirjoitti:
Eli vanhempaa ihmistä ei saa neuvoa edes netin käytössä? Niinkö?
Kyllä ikäihmiset osaa laskea verkon vesille omin avuin eikä siihen nuorison neuvoja tarvita.
Se että neuvon ei tarkoita että luulisin tietäväni paremmin vaan koska olen tehnyt paljon tyhmää.
Ja toivoisin muiden kohtelevan minua kuten minä kohtelen heitä.
Minkälainen ihminen tuolla tavalla jatkuvasti haukkuu ja arvostelee muita? Jos kaikki ei mene kuten HÄN haluaa?
Avulias