Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjatoive vaimolle

Vierailija
07.11.2020 |

Vaimo kysyy aina mitä toivon lahjaksi eri merkkipäivinä. Olen aina sanonut etten halua häneltä lahjoja. Jos jotain haluan, se on panostamista johonkin sellaiseen mistä pidän ja mikä ei tapahdu usein.

Olen toivonut korovartalohierontaa hänen tekemänään, olen ehdottanut että hän ostaisi itselleen vaikka uudet nätit alusvaatteet ja yllättäisi minut, olen toivonut että hän veisi minut yllätys hotellilomalle, olen toivonut että hän panostaisi minuun tavalla jota ei ole ennen tehnyt, olen ehdottanut että hän veisi minut "ensitreffeille" uudestaan, olen ehdottanut että hän strippaisi minulle kuten alkuaikana, olen ehdottanut että hän pyytäisi minua antamaan hänelle kokovartalo hieronnan pilkesilmäkulmassa jne jne. Mutta ei. Aina kauhea stressi lahjoista vaikka en niitä halua vaan haluan asioita, mitä itse toivon.

Miksi ei...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi hän ei kuuntele toiveitasi!?

Vierailija
2/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toiveesi vihjaavat seksiin. Siksi. Vaimosi ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seksi ole normaali asia. Eikö seksin suhteen saa olla toiveita? Jos toinen haluaa seksiä, onko siinä jotain väärää? Minun mielestä kaikki nuo toiveet olivat oikein hyviä eikä kaikki liittynyt suoraan seksiin.

t. Vaimona jo kaksitoistavuotta

Vierailija
4/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah miten tylsiä toiveita. Luulen, että vaadit vaimosi mielestä liikaa etkä hyväksy häntä.

Vierailija
5/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö seksi ole normaali asia. Eikö seksin suhteen saa olla toiveita? Jos toinen haluaa seksiä, onko siinä jotain väärää? Minun mielestä kaikki nuo toiveet olivat oikein hyviä eikä kaikki liittynyt suoraan seksiin.

t. Vaimona jo kaksitoistavuotta

Juu juu, mutta ap:n vaimo ei selvästikään halua seksiä

Vierailija
6/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plaah miten tylsiä toiveita. Luulen, että vaadit vaimosi mielestä liikaa etkä hyväksy häntä.

Yhteinen aika tai hieronta liikaa vaadittu. Hohhoijaa!

Vierailija
7/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo hurahtanut muihin juttuihin kuin suhteeseenne? Lahjoilla hän haluaa vain nopeasti kuitata muistamisen ilman sen kummempaa panostusta?

Vierailija
8/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei taida segsi kiinnostaa enää, sun kanssa ainakaan. Sorry!

Vierailija
9/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen aika ja kokovartalohieronta ajautuu seksiin. Isänpäivälahjaksi en tällaisia ainakaan antaisi, vihjaisi vahvasti insestiin. Meillä ei kumpikaan pihtaile, joten seksi on ihan normaali asia, ei mikään lahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi