Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten sössittyä

Vierailija
26.02.2014 |

Ensinnäkin haluan sanoa, että olen ollut uskollinen miehelleni koko kahdeksan vuotisen parisuhteen ajan - ennen tätä sotkua. Siispä, elän avoliitossa, kai onnellisessa, vähän tylsähkössä sellaisessa. Seksi on ihan ok silloin harvoin kun sitä on (itse pihtaan), mies on myös ihan ok, kaikki on vaan ihan ok. Ja olen ollut myös ihan ok vaimoke, käsittääkseni, koko tämän ajan. Mies ainakin välillä suorastaan jumaloi, mikä välillä ihan hämmentää näin pitkän yhdessäolon jälkeen.

Ongelma on nyt se, mihin surkea itsetuntoni johti. Yleensäkin nautin pienessä mielessäni (ja "pienissä häissä" erityisesti) miesten huomiosta, mutta aina olen osannut jättää tilanteet pienen flirttinaureskelun asteelle. No, nyt taannoin törmäsin yhteisten tuttujen (joopa joo, eli siis tutun tutun tutun tuttujen) kautta eräissä pippaloissa erääseen mieheen. Hän on julkisuudesta tuttu ja totta kai olin pikku hiprakassa ihan hihihihhihih kun tämä mies minut sitten noteerasi, oikein julkkis iiks. Asiat sitten johti siihen, että harrastettiin seksiä. Ja sitten johti asiat siihen, että useamman kerran. Koska olen idiootti. Ehkäisynä aina kondomi, mutta KAKSI kertaa hajos (ainakin) kesken meininkien. Enkä syö pillereitä, en ottanut jälkiehkäisyä. JA JOO JOO, olen idiootti. En vaan ole tullut ennenkään raskaaksi, joten mieli oli, että miksi nytkään. Ja tämä syrjähyppymieskin siis parisuhteessa.

Vaan niinpä kävi, että tässä 3h sitten tein raskaustestin, joka oli positiivinen. Tai siis kaksi testiä. Tuntuu aivan helvetin epätodelliselta, kuin joku paska saippuasarja. En voi kertoa kenellekään, joten tulin tänne teidän tuomittavaksenne. Harrastan todella vähän seksiä mieheni kanssa. Meillä ei ole lapsia.

Voiko isyyttä saada mitenkään selville raskauden alkuaikana? Tuntuu, että koko elämä romahti tähän hetkeen. Kai teen vaan abortin... miten senkin sitten mieheltäni salaan? Voihan helvetin helvetti. Muutenkin ahdistaa ajatus abortista... lyökää lyötyä, mutta jos joku jotain muutakin sanottavaa keksii, niin kiitollinen olen... Koska kuten sanoin, yksin olen asian kanssa ja tulen taatusti olemaan jatkossakin!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, itsekin ajauduin synkällä hetkellä pettämään miestäni. En tullut raskaaksi, mutta voin kuvitella tämän olevan hirveä tilanne. Itse en kertonut miehelle koko totuutta, vain sen että pussailin.. Seksin jätin kertomatta ja pahalta tuntuu. Tsemppiä! :)

Vierailija
22/27 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, hyvin toimittu. Reipasta meininkiä ja seikkaperäisesti selostettu, ihan voisi novellin kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä :( Paskaa sinulle ja kaikille. Abortti kai tehtävä, jos haluat pitää miehesi. Jos lapsen, nii kerrot heti miehellesi ja rupeat suunnittelemaan tulevaisuutta lapsellesi ja sinulle sopivaksi. Eipä kai sinun haukkuminen asiaa auta, Tiedät että teit vääein.

Vierailija
24/27 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaat muutaman vuoden päästä, karenssiajan jalkeen miehesi pellolle. Otat kunnon asianajajan ja revit kaikki elarit ja tasingot mitä pystyt

Vierailija
25/27 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkään aina vaikeita asioita eteenpäin, nyt ei oikein ole mahdollisuutta. Vaikea edes arvioida, kuinka pitkällä raskaus... Näin tällaisen hetken aina etukäteen elämäni onnellisimpana, siis kun saa tietää olevansa raskaana (varsinkin ensimmäistä kertaa), nyt voin vaan pahoin ajatuksestakin vaikka terveyskeskukseen soittamisesta. Onneksi ei ole mies kotona. Saa vaan itkeä. Kyllä asiat voi yhdessä hetkessä käänytä päin helvettiä...! En varmaan tule raskaaksi enää koskaan tämän jälkeen jos sen abortin teen, kai se minulle oikein onkin...

Vierailija
26/27 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki provoa: tämä SITTEN-SITTEN-aloittaja on jälleen antanut näytön kyvyistään.

Vierailija
27/27 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan anna miehen luulla että lapsi on sen... Se olis ilkeetä musta. Minä kertoisin miehelle ja uskoisin että se ois paras ratkaisu jos minulle kävis noin. Sulle ehkä myös, ehkä ei, vaikutit olevan aika varma ettet kerro, mutta eikö miehes ansaitse rehellistä kumppania? Rehellistä suhdetta? Haluaisitko että miehesi salailisi sinulta tällaisia asioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi