Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joissa on mustanpuhuva energia. Miten toimitte sellaisten kanssa?

Vierailija
07.11.2020 |

Tulee paha olo koko päiväksi, kun joutuu olemaan tekemisisissä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny valoon?

Etkö osaa suojella itseäsi?

N46

Vierailija
2/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on se että luulet että sinun on kontrolloitava muita olemasta omia itsejään, ja se paha energia on sinussa projisoit sen vaan toiseen. Käsittele omat ongelmasi niin kukaan ei puhku sinulle enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen että heijastan ja nostelen pintaan kaikkea.

Valot ja varjot. Oli ne totta tai kuviteltua.

Sympatiani.

Vierailija
4/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se että luulet että sinun on kontrolloitava muita olemasta omia itsejään, ja se paha energia on sinussa projisoit sen vaan toiseen. Käsittele omat ongelmasi niin kukaan ei puhku sinulle enää.

Häh? Kyseessä on yksi ainoa ihminen, enkä minä mikään mustanpuhuva ole.

Vierailija
5/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää sellaisia ihmisiä. Joskus harvoin täytyy sellaista tavata, niin sitten vain kestän sen olon, aina ei voi olla hyvä päivä.

Vierailija
6/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ihmiset ovat väittäneet minua synkäksi ihmiseksi, minua ollenkaan tuntematta. Ja minut hyvin tuntevat ihmiset sanovat minua hyvin kiltiksi ihmiseksi, joka olenkin.

Sanoisin että vika on usein katsojassa. Ihmiset jotka haukkuvat muita pahoiksi eivät yleensä ollenkaan pysty perustelemaan väitöksiään. Ihminen on omien tekojensa summa.

Vierailija
7/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulevat omistavansa toiset ihmiset.

Vierailija
8/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Välttelen tapaamasta_ ja jos on ihan pakko tavata, en kerro itsestäni ja asioistani hänelle mitään. Puhun yleisiä juttuja.

Ennen todella raskaan henkilön tapaamista suojaan itseni.

Vierailija
9/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelisin ap:n seuraa.

Vierailija
10/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sama ihminen muuttuu joskus iloiseksi ja joskus mustanpuhuvaksi? Sellainen Jekyll ja Hyde? Sellaisen mustanpuhuvuus loukkaa erityisesti.

Vierailija
11/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä välttelisin ap:n seuraa.

Jaahas, joku on oivaltanut taas, että ap pitää aina haukkua. No miksihän välttelisit?

Vierailija
12/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet vain todellisen itsesi hänessä. Sitä ominaisuutta ei ole kaikissa vaan hyvin harvoissa ihmisissä.  Nämä ihmiset on yleensä pahojen ihmisten vihaamia, koska eivät saa vääristynyttä heijastumaa itsestään näistä kuten muista saavat. 

Vierailija
13/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sama ihminen muuttuu joskus iloiseksi ja joskus mustanpuhuvaksi? Sellainen Jekyll ja Hyde? Sellaisen mustanpuhuvuus loukkaa erityisesti.

Loukkaa? Koska hän ei ole sellainen kuin sinä hsluaisit?

Vierailija
14/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänny valoon?

Etkö osaa suojella itseäsi?

N46

Vastauksesi oli piiloaggressiivinen. Ikävä ja ylimielinen.

Vierailija
15/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi siihen riittääkin , jonka kanssa käsittelet jotain ongelmaasi. Aina kun hän ilmestyy palaa ongelmasi, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen se toinen on.

Vierailija
16/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan atrappinaamakin - siis sellainen jeesusnaama, johon kaikki projisoivat jotakin itsestään, esim. elokuvateollisuus käyttää mahdollisimman atrappityyppejä juuri siksi.

Vierailija
17/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaa? Koska hän ei ole sellainen kuin sinä hsluaisit?

Loukkaa, koska on yleensä iloinen ja sitten yhtäkkiä mustanpuhuva. Ei voi luottaa, kuka hän milloinkin on.

Vierailija
18/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi siihen riittääkin , jonka kanssa käsittelet jotain ongelmaasi. Aina kun hän ilmestyy palaa ongelmasi, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen se toinen on.

Tässä tapauksessa ei pidä paikkaansa.

Vierailija
19/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitä pahaa energiaa koko viestin voimalla.

Vierailija
20/25 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä tällaisen kanssa. Lopetan tämän kuun lopussa.

Raskas työpiste, korona tuo lisätyötä. Työkaveri ei ole enää nuori, repii liikaa itseään. Ei anna armoa itselleen eikä toiselle. Mielialat heiluvat kun kivut yltyvät. Puhe ei tehoa.

Ihmisiä on liian vähän, tarvitsisimme pääpisteestä apua ainakin 2 kertaa viikossa.

Korotin kerran ääntäni, ja se tehosi hetkeksi. En tahtoisi kuitenkaan riidellä. Työkaveri tekee hyvää työtä ja on aidosti mukava silloin kun on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi