Onko 170 cm nainen lyhyt, keskimittainen vai pitkä?
Kommentit (27)
Riippuu keneltä kysytään. Äitini pituus on 158 cm ja hänestä olen pitkä. Mieheni joka on parimetrinen, mielestä olen lyhyt.
Ei keskimittainen tarkoita vain sitä tarkkaa cm-lukua, vaan n. 5cm molempiin suuntiin.
170cm on keskipitkä.
Onko teillä naisilla joku lasertutka jolla te erotatte onko joku 2-3cm keskivertoa pidempi?
Koripallopiireissä ja lentopallopiireissä on lyhyt, samoin monissa mallipiireissä lyhyehkö. Sen sijaan voimistelussa ja erinäisissä tansseissa on pitkähkö tai jopa pitkä.
Mutta naisten keskipituuteen verrattuna sanoisin että keskipituinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm ja 32-v. Ikäisiini ja minua vanhempiin naisiin verrattuna tunnen itseni usein pitkäksi mutta parikymppisiin ja teineihin verrattuna taas usein pätkäksi, koska heissä alkaa olla 180-185 cm pituus ihan tavallista.
Ai tuollainen pituus tavallista? Järkkyä! 😱
Oikeasti, on otettava tyttöjen hormonihoidot takaisin ja kun kasvuikäisellä tytöllä tulee 175 cm täyteen, niin silloin pitäisi hormonihoidot aloittaa.
Yli 180 cm on miehen pituus! Se ei missään tapauksessa ole naisen pituus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm ja 32-v. Ikäisiini ja minua vanhempiin naisiin verrattuna tunnen itseni usein pitkäksi mutta parikymppisiin ja teineihin verrattuna taas usein pätkäksi, koska heissä alkaa olla 180-185 cm pituus ihan tavallista.
Ai tuollainen pituus tavallista? Järkkyä! 😱
Oikeasti, on otettava tyttöjen hormonihoidot takaisin ja kun kasvuikäisellä tytöllä tulee 175 cm täyteen, niin silloin pitäisi hormonihoidot aloittaa.
Yli 180 cm on miehen pituus! Se ei missään tapauksessa ole naisen pituus!
Pitkät naiset ovat kauniita ja näyttäviä! :)
T: Pitkien naisten fani
Mä olen tasan 170 cm ja tunnen olevani pitkähkö.
Esim. työpaikalla olen yleensä pisimmästä päästä. Toki on pari pidempääkin, mutta olen mielestäni keskiarvoa pidempi kun iso osa on 160-165 cm. Saan myös aika usein kuulla olevani pitkä, vaikken mielestäni sinällään mitenkään erityisen pitkä ole.