Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 170 cm nainen lyhyt, keskimittainen vai pitkä?

Vierailija
07.11.2020 |

?

Onko 170 cm nainen lyhyt, keskimittainen vai pitkä?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tasan 170 cm ja tunnen olevani pitkähkö.

Esim. työpaikalla olen yleensä pisimmästä päästä. Toki on pari pidempääkin, mutta olen mielestäni keskiarvoa pidempi kun iso osa on 160-165 cm. Saan myös aika usein kuulla olevani pitkä, vaikken mielestäni sinällään mitenkään erityisen pitkä ole.

Vierailija
22/27 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysytään. Äitini pituus on 158 cm ja hänestä olen pitkä. Mieheni joka on parimetrinen, mielestä olen lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskimittainen tarkoita vain sitä tarkkaa cm-lukua, vaan n. 5cm molempiin suuntiin.

170cm on keskipitkä.

Vierailija
24/27 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä naisilla joku lasertutka jolla te erotatte onko joku 2-3cm keskivertoa pidempi?

Vierailija
25/27 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koripallopiireissä ja lentopallopiireissä on lyhyt, samoin monissa mallipiireissä lyhyehkö. Sen sijaan voimistelussa ja erinäisissä tansseissa on pitkähkö tai jopa pitkä.

Mutta naisten keskipituuteen verrattuna sanoisin että keskipituinen.

Vierailija
26/27 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm ja 32-v. Ikäisiini ja minua vanhempiin naisiin verrattuna tunnen itseni usein pitkäksi mutta parikymppisiin ja teineihin verrattuna taas usein pätkäksi, koska heissä alkaa olla 180-185 cm pituus ihan tavallista.

Ai tuollainen pituus tavallista? Järkkyä! 😱

Oikeasti, on otettava tyttöjen hormonihoidot takaisin ja kun kasvuikäisellä tytöllä tulee 175 cm täyteen, niin silloin pitäisi hormonihoidot aloittaa.

Yli 180 cm on miehen pituus! Se ei missään tapauksessa ole naisen pituus!

Vierailija
27/27 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm ja 32-v. Ikäisiini ja minua vanhempiin naisiin verrattuna tunnen itseni usein pitkäksi mutta parikymppisiin ja teineihin verrattuna taas usein pätkäksi, koska heissä alkaa olla 180-185 cm pituus ihan tavallista.

Ai tuollainen pituus tavallista? Järkkyä! 😱

Oikeasti, on otettava tyttöjen hormonihoidot takaisin ja kun kasvuikäisellä tytöllä tulee 175 cm täyteen, niin silloin pitäisi hormonihoidot aloittaa.

Yli 180 cm on miehen pituus! Se ei missään tapauksessa ole naisen pituus!

Pitkät naiset ovat kauniita ja näyttäviä! :)

T: Pitkien naisten fani