halun mieheni veljeä kiihkeästi...
..kirjoitin tänne joku aika sitten tästä aiheesta, mutta nyt siitä on tullut mulle joku pakkomielle...!! Ajattelen häntä päivittäin, ja pelkästään seksuaalisesti, minulla ei ole muita tunteita miestä kohtaan. Alan tulla " hulluksi" kun en saa näitä ajatuksia päästäni pois!!! Pelkään, että joku päivä nolaan itseni totaalisesti ja teen jotani peruuttamatonta......
Oon kyllä varsinainen sika! Yäk! Inhoan itsekin jo itseäni...
help...
Kommentit (5)
Vierailija:
Jos tuntuu että pitäis päästä panemaan ,niin vittuako odotat vaan ehdota panoja.
...niin...noin yksinkertaistahan se onkin, joo... vittu... :(
Vierailija:
..kirjoitin tänne joku aika sitten tästä aiheesta, mutta nyt siitä on tullut mulle joku pakkomielle...!! Ajattelen häntä päivittäin, ja pelkästään seksuaalisesti, minulla ei ole muita tunteita miestä kohtaan. Alan tulla " hulluksi" kun en saa näitä ajatuksia päästäni pois!!! Pelkään, että joku päivä nolaan itseni totaalisesti ja teen jotani peruuttamatonta......
Oon kyllä varsinainen sika! Yäk! Inhoan itsekin jo itseäni...
help...
Mitäs jos miehes himoitsis sun siskoa?
Nyt vaan jatkat sen ajattelemista ja runkkaat. Saat helposti ja nopeasti orkkuja. Ajattele myös miehesi kanssa naidessa, hänkin ilahtuu kun orkut tulee nopsaan.
Ajan mittaan fantasia haalistuu ja keksit jotain uutta.
Jos tuntuu että pitäis päästä panemaan ,niin vittuako odotat vaan ehdota panoja.