Jään yksin kahden teini-ikäisen kanssa asumaan isoon asuntoon ja yksi huone jää ylimääräiseksi: mitä luulette, olisiko
kukaan, esim. opiskelija, kiinnostunut tästä huoneesta pienellä korvauksella? Kiitos :)
Kommentit (45)
25 vuotta sitten tuttuni vuokrasi opiskelijalle huoneen
Eron jälkeen tarvitsin lisätuloja. Naapurissa asuu raksamies ja kerran ehdotti ottaisin yhden hänen työkaverinsa asumaan mun luo silloin, kun lapset ovat isällään.
Tää mies asui kimppa-asunnossa, mutta oli liian meluista.
On virolainen työmies, todella mukava.
Oli mun luona su - pe ja toisen naisen luona joka toinen vkonloppu.
Joskus, kun lähdin pois vkonlopuksi, kysyin hyvissä ajoin tulisko sun tyttöystävä tänne.
Aivan ihana pariskunta !
1,5 v sitten tyttöystävä sai töitä, muuttivat yhteen asumaan. Tämän miehen työkaveri oli ehkä tulossa, mutta sitten tuli korona.
Maksoi käteen 100 e viikko ja teki aina pitkää päivää. Erittäin hiljainen kaveri.
Kun tyttöystävä oli täällä, jätti aina jotain, esim suklaata, kuohuviiniä jne kiitokseksi.
Jos asutte isossa kaupungissa niin opiskelijaa voisi kiinnostaakin opiskelija-asuntoja halvemmalla asuminen. Itse opiskelin 10 vuotta sitten Tukholmassa ja siellä kun on kauhea pula asunnoista yleensäkin, myös opiskelija-asunnoista, niin asuin kaksi vuotta alivuokralaisena perheessä jossa oli äiti ja lukioikäiset kaksoset. Heidän kanssaan asuminen oli tosi mukavaa ja teimme myös vapaa-ajalla toisinaan asioita yhdessä. Ystävystyimme ja pidämme edelleen säännöllisesti yhteyttä.
Silloin kun itse hain vuoden pituisen opiskelun vuoksi asuntoa, oli vuokralle tarjolla kyllä esim. kolmiosta yksi huone. Mutta tällainen kämppä sopisi kyllä sitten esim. alle 18-vuotiaalle toisella paikkakunnalla opiskelevalle...
Ei kukaan aikuinen halua tuollaista, jos tarjolla on yksityisempää asumista mahdollistavia kämppiä.
Joku omakotitalon vinttikamarikin on parempi... jos omistajaperhe itse asuu sitten siellä alakerrassa.
Ulkomaalaisia voisi kiinnostaa.