Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jään yksin kahden teini-ikäisen kanssa asumaan isoon asuntoon ja yksi huone jää ylimääräiseksi: mitä luulette, olisiko

Vierailija
07.11.2020 |

kukaan, esim. opiskelija, kiinnostunut tästä huoneesta pienellä korvauksella? Kiitos :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisia voisi kiinnostaa.

Vierailija
42/45 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta sitten tuttuni vuokrasi opiskelijalle huoneen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen tarvitsin lisätuloja. Naapurissa asuu raksamies ja kerran ehdotti ottaisin yhden hänen työkaverinsa asumaan mun luo silloin, kun lapset ovat isällään.

Tää mies asui kimppa-asunnossa, mutta oli liian meluista.

On virolainen työmies, todella mukava.

Oli mun luona su - pe ja toisen naisen luona joka toinen vkonloppu.

Joskus, kun lähdin pois vkonlopuksi, kysyin hyvissä ajoin tulisko sun tyttöystävä tänne.

Aivan ihana pariskunta !

1,5 v sitten tyttöystävä sai töitä, muuttivat yhteen asumaan. Tämän miehen työkaveri oli ehkä tulossa, mutta sitten tuli korona.

Maksoi käteen 100 e viikko ja teki aina pitkää päivää. Erittäin hiljainen kaveri.

Kun tyttöystävä oli täällä, jätti aina jotain, esim suklaata, kuohuviiniä jne kiitokseksi.

Vierailija
44/45 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte isossa kaupungissa niin opiskelijaa voisi kiinnostaakin opiskelija-asuntoja halvemmalla asuminen. Itse opiskelin 10 vuotta sitten Tukholmassa ja siellä kun on kauhea pula asunnoista yleensäkin, myös opiskelija-asunnoista, niin asuin kaksi vuotta alivuokralaisena perheessä jossa oli äiti ja lukioikäiset kaksoset. Heidän kanssaan asuminen oli tosi mukavaa ja teimme myös vapaa-ajalla toisinaan asioita yhdessä. Ystävystyimme ja pidämme edelleen säännöllisesti yhteyttä. 

Vierailija
45/45 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse hain vuoden pituisen opiskelun vuoksi asuntoa, oli vuokralle tarjolla kyllä esim. kolmiosta yksi huone. Mutta tällainen kämppä sopisi kyllä sitten esim. alle 18-vuotiaalle toisella paikkakunnalla opiskelevalle... 

Ei kukaan aikuinen halua tuollaista, jos tarjolla on yksityisempää asumista mahdollistavia kämppiä. 

Joku omakotitalon vinttikamarikin on parempi... jos omistajaperhe itse asuu sitten siellä alakerrassa.