Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten hoitoon vieminen ahdistaa....

Vierailija
25.07.2006 |

Lapseni menevät nyt syksyllä ensimmäistä kertaa hoitoon vieraalle. Mua ahdistaa tosi paljon. En haluaisi viedä heitä hoitoon, mutta toisaalta haluan tehdä töitäkin oman mielenvirkeyden vuoksi. Teen osa-aika työtä n. 30 h/vko.

Nuorempi lapsista on 1,5v ja on kovasti äidin perään. En kestä sitä, että hän aamuisin itkee silmät päästään kun jätän hänet hoitopaikkaan. Rahan takia minun ei olisi pakko mennä töihin. Minun oli tarkoitus olla kotona vielä yli vuosi, mutta sain unelma-työpaikan. Vitsit kun tän pitää olla näin vaikeeta.....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun äiti katoaa näkyvistä on heillä jo muut puuhat menossa. Äidit vaan ovat töissä murheissaan koko päivän kun lapsi itki hoitoon jäädessä...

Meidän lapsi oli viimeksi puolitoistavuotiaana tutuilla hoidossa, ja silloin jäi sinne itkien. Oli itkenyt koko päivän, kunnes illalla nukahti, ja sittenkin nyyhkytti unissaan vielä kauan aikaa. Sen jälkeen ei olla hoitoon viety.

Vierailija
2/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että lapset viihtyvät hoidossa todella hyvin.

kohta murehdit sitä, että kun viihtyvät niin hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan osa-aikaiseksi se kyllä menee, että tottuisi vähän muihin lapsiin ja saisi kavereita. Pehmeää aloitusta ajattelin, jos ensi syksynä joutuisi ehkä joka tapauksessa lähtemään ja saatiin paikka juuri haluamastamme päiväkodista.

Vierailija
4/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa jo nyt, vaikka en edes vielä tiedä milloin olen palaamassa töihin. Jos se yhtään lohduttaa, niin kokeneemmat on sanoneet, että se lasten hoitoon laittaminen on yleensä kaikkein vaikeinta äidille...

Vierailija
5/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi parempi lopettaa asian vatkaaminen, ennen kuin siirrät oman ahdistuksesi lapsiin. Kannattaisi ennemminkin puhua lapsille myönteisiä asioita hoitodon aloituksesta. Aloitan työt itsekin pian ja lapsilla hoitoonlähtö edessä. Onneksi on hoitopaikkoja, ettei tarvitse sukulaisia vaivata tai itse etsiä hoitajaa kotiin.

Vierailija
6/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti katoaa näkyvistä on heillä jo muut puuhat menossa. Äidit vaan ovat töissä murheissaan koko päivän kun lapsi itki hoitoon jäädessä...

Vierailija
7/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikolla. Vanhempi lapsi (6 v) sopeutuu hyvin, sen tiedän, hän nimenomaan haluaa mennä kavereidensa luo ja esikouluun(ollut vuoden päivähoidossa ennen kuopuksen syntymää ja sen jälkeen 2 x vkossa kahtena vuonna), mutta minun ihana 2-vuotias poikani on vähän arka ja äidin perään ja tänä kesänä on paljastunut allergioita, joista ei ole ennen ollut tietoa. Pelottaa ja harmittaa, ettei taloudellisesti ole mahdollisuutta hoitaa omia lapsiaan kotona!!

Vierailija
8/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Meidän lapsi oli viimeksi puolitoistavuotiaana tutuilla hoidossa, ja silloin jäi sinne itkien. Oli itkenyt koko päivän, kunnes illalla nukahti, ja sittenkin nyyhkytti unissaan vielä kauan aikaa. Sen jälkeen ei olla hoitoon viety.

Mitäpä kuvittelit hoidon aloittamisen olevan? Nopeasti lapset kuitenkin sopeutuu. Aika lyhytnäköistä ja äkkipikaista yhden hoitopäivän jälkeen luovuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi