Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavuus ja seksi

Vierailija
26.02.2014 |

Moi. Jokainenhan saa elää mitenkä haluaa. Niin minäkin ajattelin, olemme parisuhteessa. Jossakin vaiheessa tuli sellainenn aika että paskat. Lopetin urheilun, söin mitä sattuu ja iltaisin makkaraa ja kaljaa. Seksi jäi vähiin ja jossakin vaiheessa tuli potenssihäiriöitä, asennot mitä ennen seksissä tehtiin ei onnistunut ison vatsani vuoksi. Sitten vain heräsin että näin tämä ei voi jatkua. Painoin tuolloin 135kg ja söin potenssilääkkeitä, muutin elämäntyyliäni terveellisempään suuntaan. Aloin taas urheilemaan ja totesin että olen aivan rapakunnossa, mutta hiljakseen jatkoin urheilua ja jumppaa. Ravintoni muutin kevyemmäksi makkarat ja kaljat sai jäädä, tein itseni eteen töitä vuoden. Nyt 50kg laihempana elämäni kukoistaa, varsinkin seksi, naimme nyt noin 2-3 kertaa viikossa ja se on mahtavaa. Olemme hankkineet aikuisten leluja aika kasan, nyt olen elämääni tyytyväinen. Kirjoitin tämän siksi jos seksi alkaa hiipumaan läskien takia, niin kaikilla on samat mahdollisuudet kun oli minulla. Ja ken uskoo niin seksi paranee erittäin paljon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miesten on helpompi laihduttaa ja he laihtuvat helpommin... Miten helvetissä mä laihdutan? Olen yrittänyt satatuhatta kertaa enkä vain osaa, jaksa, halua... musta ei vaan ole siihen... kerrankin olen elämässäni onnellinen ja saan hyvää seksiä, mutta en silti onnistu laihduttamaan... en vain onnistu.

Vierailija
2/6 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:08"]

no miesten on helpompi laihduttaa ja he laihtuvat helpommin... Miten helvetissä mä laihdutan? Olen yrittänyt satatuhatta kertaa enkä vain osaa, jaksa, halua... musta ei vaan ole siihen... kerrankin olen elämässäni onnellinen ja saan hyvää seksiä, mutta en silti onnistu laihduttamaan... en vain onnistu.

[/quote]

Hienoa että jaksoit vastata. Älä nyt loukkaannu, minulla alkoi laihdutus niin että aloin liikkumaan vähän kerrassaan, siis älä ala heti rehkimään. Karkit,limut, ja sokeripitoiset leivokset, syönti on AjaO. Aamulla puuroa tai rasvatonta jogurttia ja leipäpala, kannattaa katsoa mitä siihen leivänpäälle laittaa, sitten välipala esimerkiksi hedelmiä, 12-13 aikaan lounas ja salaattia, rasvatonta maitoa tai vettä.

Välipala 13-15 aikaan hedelmiä tai pari leipäpalaa, lounas 15-17 aikaan ja iltapalana suosittelen salaattia ja siihen fetaa ta kanaa vähän sekaan. Noudattaen näitä ohjeita kyllä laihtuu. Sitten yksi tärkeä asia kun painosi alkaa putoamaan niin

se voi olla että paino saattaa nousta hetkellisesti, mutta jatka ohjelmaa, viikossa voi pitää herkuttelupäivän tolkun rajoissa. Tottakai seksi voi olla ylipainoisenakin mahtavaa, ja olihan se minullakin kunnes tuli potenssiongelmia, eihän ylipaino voi olla riesa, pitää hyväksyä itsensä sellaisena kun on. Ja tosiaankin ylipainoisenakin voi olla seksikäs jos näin itse päättää ja nauttia seksistä. Ole vahva itsesi takia ei muiden, voit laitaa minulle meiliä jos siltä tuntuu. Kiitos että vastasit tunnen että olet vahva persoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on tosi lihava, mies ei ylety seisaallaan naimaan :(

Vierailija
4/6 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneks mua ei nai mies :D

Vierailija
5/6 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Voi yhren kerran. Kuuleppa asiantuntia, me naimme silloin pöytää hyväksi käyttäen.

Elikkäs nainen selälleen pöydänreunalle jalat minun olkapäilleni ja minä nain juuri pystyasennosta, ja onnistuu tämä sängyssäkin. Muutoin pitää naisen painaa melkosen paljon. Ap.

Vierailija
6/6 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Voi yhren kerran. Kuuleppa asiantuntia, me naimme silloin pöytää hyväksi käyttäen.

Elikkäs nainen selälleen pöydänreunalle jalat minun olkapäilleni ja minä nain juuri pystyasennosta, ja onnistuu tämä sängyssäkin. Muutoin pitää naisen painaa melkosen paljon. Ap.

[/quote]juurikin niin :)