Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on taustalla, jos joku väittää, että 45-vuotias on vielä täyttä päätä lisääntymisiässä?

Vierailija
07.11.2020 |

Että voisi hankkia vielä lapsia? Miksi joku sanoo noin? 45-vuotiaalla on jo lapsia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Joku ei tule enää raskaaksi 41-vuotiaana ja joku vielä 46-vuotiaana.

BB-Timon äiti on saanut Timpan ollessaan 47!

Ja PS. Ei miestenkään kannata juhlia enää 45 jälkeen nimittäin siittiönne eivät kelpaa enää sen iän jälkeen spermapankkiin.

Kaiken kaikkiaan lapset olisi paras tehdä nuorempana kummankin sulupuolen.

Vierailija
22/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"45-vuotiaalla on jo lapsia"

Mitä, missä? 😳

Ei näy vaikka oon jo 46.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusiko laittaa vahingon kiertämään, halusiko, että 45-vuotiaalle tulee rankkaa ylimääräisen, vanhalla iällä hankitun lapsen kanssa? En oikein ymmärrä, miksi joku päästäisi tuollaista suustaan. Kun puheenaiheet eivät edes liikkuneet lastenhankinnan ympärillä muuten.

Sinäkö sitten hankit sen ”ylimääräisen” lapsen kun joku sanoi sinulle noin? Oletko vähän yksinkertainen? Ihan vinkkinä että ei kannata noin kovasti analysoida toisten sanomisia ja kuvitella että niissä on taustalla jokin salajuoni.

Vierailija
24/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Minä olen 50 ja gynen mukaan munasarjani toimivat yhä.

45 v:llä netoimivat vielä paremmin kuin minulla.

Vierailija
25/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama, jota tuttavamies oli pökkinyt kalsarit jalassa?

Vierailija
26/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ensimmäisen 23-vuotiaana, toisen 36-vuotiaana, kolmannen 40-vuotiaana ja nelosen ja vitosen 43- ja 46-vuotiaana. Hyvin meni, tulin nopeasti raskaaksi, lapset ovat terveitä, vanhempana on mukava pitää perhevapaita ja rahatkin riittävät paremmin, ei enää kiirettä tehdä työtä, uraa ja rahaa eikä hankkia elämänkokemusta. En kyllä suosittele kenellekään että jättävät noin iäkkääksi lasten tekemisen sillä eihän monilla enää onnistukaan sen lisäksi että raskauksista toipuminen oli hitaampaa eli tosiaan tarvitsi äitiyslomaa ja siihen päälle vielä vanhempainvapaan toipumiseen. N52.

Vierailija
27/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on taustalla, että joku kysyy tällaista asiaa nettipalstalla?

Joku idiootti, joja ei ymmärrä biologiasta yhtään mitään.

Tietenkin ymmärrän, että se on biologisesti mahdollista. Tarkoitan psykologista puolta. Miksi joku ihminen tuputtaa vanhalle ihmiselle perheenlisäystä ihan tosissaan?

Oma äitini sanoi jotakin samantapaista minulle, kun olin yli 40-vuotias ja lapsiakin oli jo ennestään. Pidin sitä ihan vain äidin omana aivopieruna, johon sopivin reaktio on nauraa mahansa tärviölle. Oli kyllä pokassa pitelemissä. Äiti kun on taipuvainen loukkaantumaan vähästä. 

Vierailija
28/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiseni loppuivat, kun olin 58-vuotias. Ei kuitenkaan tullut mieleenikään ruveta lapsentekoon sen jälkeen, kun kuopus syntyi ollessani 34-vuotias. Jo silloin huomasin, etteivät yövalvomiset ja muu lapsiarkihärdelli enää sopinut fysiikalleni. 

Vierailija
29/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve 45-vuotias on hyvinkin lisääntyvä. En näe ongelmaa. Itselläni iltatähti, joka nyt alakoulussa. Arviolta neljänneksellä luokkalaisista on samanikäisen vanhemmat.

T: ulkosuomalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän