Nainen mikä harrastus miehellä on seksikkäin?
Kuntosali, pyöräily, kävely, pleikkari? Joku muu mikä?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Seksi, seksi SEKSI! Pitääkö harrastuksenkin olla seksikäs?! 👺
No ei pidä, mutta ei suurimmassa osassa seksi herätä noin negatiivisia tuntemuksia. Tämän palstan ihmisissä on jotain vialla, kun seksi on hirveä mörkö tai parhaassakin tapauksessa vain pitkästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupoikien pippeleiden silpominen on aika kinky harrastus. Suosittua erityisesti eräissä uskonnoissa.
USA:ssa suurin osa miehistä on ympärileikattuja uskonnosta riippumatta. Joten ei ole sidonnainen uskontoon ainakaan siellä.
Ulkoilu, lukeminen, ja videopelit
Eräily, valokuvaus, ruoanlaitto ja tomaattien kasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooga
Mua kanssa sytyttää tämmöiset joogaavat ja meditoivat spirituaaliset miehet. Ei todellakaan kiinnosta mitkään machoörveltäjät tai pelikonsoliin rakastuneet miehet.
Itse en välitä "spirituaalisesta", mutta notkea vartalo on seksikäs.
Minulla menee kulttuuriharrastusten puolelle:
Lukeminen, kirjoittaminen, pianonsoitto, elokuvien katsominen, teatterissa ja konserteissa käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko
No ei tod. Oli kuulemma hot täti-ihmisten aikaan. Ei voi ymmärtää noita 80 luvulla syntyneitä.
Surffaus, vaellus, snoukkaus, kalliokiipeily...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko
No ei tod. Oli kuulemma hot täti-ihmisten aikaan. Ei voi ymmärtää noita 80 luvulla syntyneitä.
Ei ole sukupolvisidonnaista. Tämä ”täti” ei ole koskaan syttynyt lätkäjätkistä, vaikka moni sellainen on jostain syystä yrittänytkin piirittää.
Ei ole koskaan ollut hot.
Lukeminen ehdottomasti! Jos mies vielä osaa keskustella lukemastaan, on todella hot!
Liikunta ja luonnossa liikkuminen erityisesti miellyttävät myös miehessä.
Itselleni sisällä viihtyvä peliaddikti on vähiten sytyttävä miestyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooga
Mua kanssa sytyttää tämmöiset joogaavat ja meditoivat spirituaaliset miehet. Ei todellakaan kiinnosta mitkään machoörveltäjät tai pelikonsoliin rakastuneet miehet.
Hyi hitto! Munattomia hinureita. Siihen vielä päälle joku ponnari🤢 Kyllä oikea mies tekee ihan muuta. Jörnimällä jörnii jonkun venkoilun sijaan.
N39
No toisia meistä sytyttää nimenomaan se, että mies osaa olla rauhallinen ja kehittää itseään. Ja joogamiehet jaksaa sitten makkarin puolella tuntikausien tantraseksisessioita ;)
Kitaran tai rumpujen soittaminen.