Milloin maha pullahtanu?
Mielenkiinnosta kyselen et milloin teil vauvamasu on pullahtanu esiin?
Olen hoikka, mut rv 16 on ollut joka lapsen kohdalla se maaginen raja. Tuntuu et paris päiväs minusta on tullut RASKAANA OLEVA NAINEN!
rv 16+6
Kommentit (6)
Otin ensimmäiset äitiysvaatteet käyttöön vkolla 14 :)
minulla jotenkin turpos maha heti vahan (ei ehka muiden silmissa nayttanyt raskausmahalta, vaan laskilta :-) ) sitten ei pitkaan aikaan tapahtunut juuri mitaan ja sitten juuris siina viikolla 17-18 taas tuli ihan melkein yhdessa yossa iso harppaus ja taas viikolla 21-22.
nyt on kylla kiva ja sopo pallomaha - aivan selvasti raskaus maha, mutta ei viela liian iso, etteiko paasisi hyvin liikkumaan.
entas sitten se navan pullahtaminen? minulla " puolivalissa" pullahtamassa jo :-)
Esikoisesta näkyi selvästi vkolla 18. Nyt toista odottaessa maha pumpsahti esiin vkolla 16.
Eli aikaisemmissa kahdessa raskaudessa vatsa on pullahtanut esiin vasta lähempänä rv 20. Nyt kolmas raskaus on näkynyt jo selvästi viikolta 7 lähtien, viikolta 4 alkoi jo turvotus. Olen todella hoikka ja suht samoissa mitoissa ennen jokaista raskautta. Nyt olen rv 16 ja farkut on joutunut vaihtamaan löysempiin ja on jo aivan selvä iso maha! Vatsalihakset taisivat antaa periksi vähän helpommin tässä 3. raskaudessa =).
Mä olen aika pitkä ja aina ollut pieni pömppömaha, niin aluksi kans oli vaan turvotus, ja olin sitä mieltä että näytän läskiltä vaan. Pärjäsin pitkään siirtymällä yhtä housukokoa suurempaan - vkolle 21+ ainakin.
Nyt se masu on päässyt ihan oikeuksiinsa tässä vkoilla 22-23. Liikettä oon kyllä vielä aika vähän tuntenut, enemmänkin silloin kun itse liikun reippaasti. Vaikka joka ultrassa ollut hirmu meininki päällä. Ystävä lohdutti että jos on hyvin lapsivettä ja muutenkin tilaa siellä niin ei sitä sit niin tunnukkaan...Ainakin saan yöt nukutuksi vielä ja jaksaa vastailla niihin harvoihin potkuihin joita tulee.
Eli mulla maha pullahti rv 17. Ja tosiaan tuntuu että se tulla tupsahti yhdessä yössä. Nyt on 18. rv menoillaan ja maha vaan tuntuu kasvavan.. :) Enää ei vois kuvitellakaan käyttävän muita kuin äitiyshousuja! Mulla eka raskaus.