Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miettii; koin herkän hetken

Vierailija
25.02.2014 |

Olen ollut tänään lähinnä väsynyt ja huolestunut terveydestä. Illalla oli sitten sellainen hieman kouluun liittyvä tapahtuma, johon menin puolikyllästyneenä reilusti myöhässä. Aluksi tuntuikin vähän siltä että voisi kalppia menemään parin minuutin sisään.
Kuitenkin sitten lyöttäydyin ulkomaalaisista naisista koostuvaan porukkaan ja pelasimme lautapeliä. Ajan kanssa porukka harveni ja jäin yksin pelaamaan yhden ulkkisnaisen kanssa. Tätä kestikin sitten varsin pitkään, ehkä muutama tunti. Olimme aika lähellä toisiamme ja nainenkin otti aika rentoja asentoja. Keskustelimme monista eri asioista ja pelasimme peliä ja nainen vaikuttui jonkin verran tiedoistani hänen kulttuurinsa yms. suhteen.
Jossakin vaiheessa joku ikään kuin sulki minut ja naisen siihen tilaan missä olimme ja nainen ihmetteli mistä se johtuu. Olisin ehkä voinut koskettaa naista siinä vaiheessa, koska tunnelma oli niin kahdenkeskeinen ja ehkä muutkin ajattelivat jotain sellaista mutta se voi olla liiallisuuksiin menevää spekulaatiota.
Sitten tuli merkki että lähdetään jatkoille kaupungille tai kotiin (tai missä kukin majailee) . Jättäydyin vähän muusta porukasta ja kuljin tämän naisen kanssa samalla pitäen silmällä naisen kaveria, joka piti tietysti myös huomioida. Nainen ja kaveri päättivätkin lähteä nukkumaan ja ehdotin että voisin saattaa heidät sitten mutta pian paljastui että heillä onkin kiire bussiin.  Siinä tuli sitten pieni epätoivon hetki kun ajattelin että se oli siinä mutta ilmeisesti nainen jotenkin huomasi minun hidastelevan ja pettyvän tilanteeseen ja alkoi ehdotella yhteydenpitoa ensin välikäsien kautta ja epäsuorasti. Lopulta nainen ehdotti että antaisin hänelle numeroni ja tietysti tein sen nopeasti. Hän soitti minulle niin sain hänen numeronsa sitä kautta ja lähti kiirehtimään pysäkille.

Pessimistinä tietysti ajattelen ettei tästä mitään erikoista seuraa mutta ainakin minulla on nyt jonkinlainen mahdollisuus yrittää. Sen verran hiljaista aina on että melkein mikä tahansa traaginen treffikokeilukin kävisi kyllä aika paljosta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit huolestunut terveydestäsi?

Vierailija
2/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lauantain pronssiottelun päätös oli herkkä hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 23:23"]

[/quote]Koska minulla on krooninen sairaus, jonka hoidossa on toivomisen varaa.

Vierailija
4/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Miksi kerrot tämän täällä?

Vierailija
5/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 23:35"]

Ok. Miksi kerrot tämän täällä?

[/quote]Kun ei ole mitään muuta paikkaa ja kaipaan palautetta ja tukea.

Vierailija
6/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kanattaa yrittää, jos omaa kiinnostusta on. Mitään ei tässä elämässä saa ellei näe itse vaivaa ja panostusta (siis niitä kaikkein tärkeimpiä asioita).

Olin itse pitkään sinkku, kunnes ihan "puun takaa" löysinkin tulevan mieheni erään kurssin kautta. Aluksi vain huomasin, että olimme samalla aaltopituudella, ja mies pukeutui aika huonosti, mutta henkisesti synkkasi. Ekalla tapaamisella ei nyt mitään alkuräjähdystä käynyt, mutta tapaamisten kera (kurssilla siis) huomasin, että tuo mieshän on kiva, fiksu, sivistynyt ja välillämme on jotain "postiivista jännitettä". Ja sitten tulikin ajansaatossa pientä flirttiä peliin, ja lopulta kurssin lopulla sovittiin treffit. Ja siitä se olikin menoa. (rehellisesti sanottuna olisin halunut heti sänkyyn miehen kanssa ekojen treffien jälkeen, alkoi tämä lady käydä niin kuumana mieheen). Nyt kymmenen vuotta naimisissa ja kaksi lasta. Onnellisia ollaan.

Joten tsemppiä sun elämääsi, älä sulkeudu kuoreesi. Kannattaa yrittää ja antaa rakkaudelle mahdollisuus. Kyllä sen sitten matkan varrella huomaa, kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa ei.

Vierailija
7/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mukavalta, good for you :D

Vierailija
8/19 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 23:23"]

[/quote]Koska minulla on krooninen sairaus, jonka hoidossa on toivomisen varaa.

[/quote]

Mikä sairaus on kyseessä, tai jos et halua kertoa, mitä oireita siinä on?

Vierailija
9/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sulla mielenterveysongelmia?

Vierailija
10/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 00:10"]

[/quote]Jep. Esim.yksinäisyyden aiheuttamia.

Ja toiselle että siihen liittyy väsymystä, hajamielisyyttä, turvotusta ja monia muita juttuja.

Vierailija
11/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 00:10"]

[/quote]Jep. Esim.yksinäisyyden aiheuttamia.

Ja toiselle että siihen liittyy väsymystä, hajamielisyyttä, turvotusta ja monia muita juttuja.

[/quote]

Skitsofrenia? 

Vierailija
12/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten käy ylianalysoimaan tätä juttua. Luulen ap tunnistavani sinut tyylistäsi, ja olen sanonut sinulle moneen otteeseen, että mietit ihan liikaa ja kompastut omiin mietteisiisi.

Suhteet syntyy siitä, että voi olla rennosti ja normaalisti toisen ihmisen kanssa. Ole siis rento ja normaali, äläkä oleta toisen olevan mitään muuta. Älä ala miettimään, oliko olkapään asennolla jokin merkitys, tarkoittiko kellon katsominen jotakin, mitä sen kaverin kaverin kaveri mietti, oliko vääränväriset housut tai tukka huonosti yms yms.

Vierailija
13/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä! tai rakastu! kaikki kuollaan niin elä vähä.

Vierailija
14/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Fingers crossed.

Vierailija
15/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta tuli näköjään vielä tekstarikin tuossa jonkin aikaa sitten. Se ei ollut hirveän intiimi mutta kuitenkin ystävällinen ja kannustava ja sisälsi pienen pahoittelun kiireestä.

Jännittää.

Vierailija
16/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta hyvää seuraa:-)

Vierailija
17/19 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille. Siitä se lähtee. Vie kukkia naiselle!

Vierailija
18/19 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin nyt naiselle tekstarin, jossa kerroin tämän ja tulevan viikon menemisestäni ja vihjasin siinä että olisi mukava nähdä jos hänenkin aikatauluun sopii. Jätin varaa perääntymiseen eli en tietääkseni ollut yli-innokas mutta sanoin kuitenkin selvästi että kiinnostaisi nähdä ja että voitaisiin sopia myöhemmin mitä tehdään ja missä.

Mietin että lähetinkö viestin jotenkin liian aikaisin kun tapasin hänet tiistaina mutta ajattelin sitten että paskat; en jaksa spekuloida näillä asioilla ja haluan edistystä niihin.

Vierailija
19/19 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 23:19"]
Pessimistinä tietysti ajattelen ettei tästä mitään erikoista seuraa mutta ainakin minulla on nyt jonkinlainen mahdollisuus yrittää. Sen verran hiljaista aina on että melkein mikä tahansa traaginen treffikokeilukin kävisi kyllä aika paljosta.

[/quote]

Jukka Pojan sanoin: "Älä tyri nyt"