Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen olet ja mikä on jalkojesi pituus mitattuna haarasta lattiaan?

Vierailija
07.11.2020 |

Itse olen 170cm ja jalat 81cm (olen lyhytjalkainen)

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun IQ on korkea siksi en mittaa ihmisiä senteissä kuten jälkeemmäsjääneet.

Muiden haukkuminen ei ole älykästä, eli et ole älykäs.

Vierailija
42/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166/78, ei mitään hajua tarkoittaako se pitkä- vai lyhytjalkaista.

Lyhytjalkainen olet. Jos olisit sopusuhtainen eli jalat olisivat yhtä pitkät kuin loput kropasta, sinun tulisi olla 10 cm lyhyempi kuin nyt olet, eli 156 cm. Sinun yläkroppasi on siis 10 cm pidempi kuin jalkasi.

Kannattaisi hiukan perehtyä ihmisen anatomiaan, ihmisen pituuden puoliväli ei ole haarojen korkeudella, vaan hiukan ylempänä, navan ja häpyluun välissä. 50/50 ei ole normaalia tai edes ihanne. Torson pituus on 4 X pään pituus ja alaosan 3,5 x pään pituus. Vaikea selittää, mutta googlettamalla asia selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkeemmäs?

Vierailija
44/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden haukkuminen ei ole älykästä, eli et ole älykäs.

Se jälkeemmäsjääneet ei tarkoita jälkeenjäänyttä kyllä :)  Se tarkoitti että pisteissä.

Vierailija
45/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 ja 81 cm. Jalkani ovat mielestäni keskiverrot, eivät pitkät eivätkä lyhyet. Farkkuja ei tarvitse lyhentää, kun ostaa tuumakoon 29/32.

Vierailija
46/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 ja 79

Vierailija
47/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla joilla on pitkät jalat on keskikroppa tasapaksu mieluummin otan kitaran kuin lankun.

Kyllä mulla vaan ihan ampiaisvyötärö löytyy vaikka onkin pitkät jalat

Vierailija
48/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhytjalkainen olet. Jos olisit sopusuhtainen eli jalat olisivat yhtä pitkät kuin loput kropasta, sinun tulisi olla 10 cm lyhyempi kuin nyt olet, eli 156 cm. Sinun yläkroppasi on siis 10 cm pidempi kuin jalkasi.

Kannattaisi hiukan perehtyä ihmisen anatomiaan, ihmisen pituuden puoliväli ei ole haarojen korkeudella, vaan hiukan ylempänä, navan ja häpyluun välissä. 50/50 ei ole normaalia tai edes ihanne. Torson pituus on 4 X pään pituus ja alaosan 3,5 x pään pituus. Vaikea selittää, mutta googlettamalla asia selviää.

Ei autisteille voi selittää näitä.

Vierailija
49/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla joilla on pitkät jalat on keskikroppa tasapaksu mieluummin otan kitaran kuin lankun.

Kyllä mulla vaan ihan ampiaisvyötärö löytyy vaikka onkin pitkät jalat <3

En kyllä usko.Olen nähnyt elämäni aikana yhden sellaisen ja se oli anoreksian partaalla.

Vierailija
50/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 ja jalat 82 cm. Asun Etelä-Euroopassa ja olen aina tuntenut itseni ylvään pitkäjalkaiseksi täkäläisessä katukuvassa. Toisaalta olen kokenut olevani lyhytselkäinen ja välttänyt lyhyitä takkilinjoja. Lähinnä olen ihmetellyt sitä, kuinka massaketjujen (esim. H&M) pitkäjalkaisille pohjoismaalaisille sopivat mitoitukset toimivat täällä, kun itselleni kaikki myytävät housut ovat passelit.

Vierailija
51/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

167/78. Olen aina pitänyt itseäni lyhytjalkaisena ja pitkäselkäisenä, joita suurin osa naisista käsittääkseni on. Harvalla suomalaisella on erityisen pitkät jalat.

Minä taas samoilla mitoilla melko pitkäjalkaisena, koska nuorena kaikki housut olivat liian lyhyitä lahkeista ja mekoista vyötärö jäi ihan liian ylös.

Vierailija
52/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/78 normaali olen.

Vierailija
53/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos, hyvä kun selvensit! Minulle joku joskus sanoi näin kuin mitä kirjoitin tuohon, joten olen siitä asti elänyt väärän tiedon kanssa. Nolottaa että olen kuvitellut niin. Toivottavasti kukaan ei usko nyt tuota kirjoittamani kommenttia kuten minä tein silloin vuosia sitten 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Vierailija
54/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos, hyvä kun selvensit! Minulle joku joskus sanoi näin kuin mitä kirjoitin tuohon, joten olen siitä asti elänyt väärän tiedon kanssa. Nolottaa että olen kuvitellut niin. Toivottavasti kukaan ei usko nyt tuota kirjoittamani kommenttia kuten minä tein silloin vuosia sitten 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Niin muuten osaatko vastata onko minulla lyhyet jalat, kun olen 168 cm ja jalkojeni sisäpituus on 79 cm?

Vierailija
55/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

173/86 Pitkäjalkaisena olen itseäni pitänyt. Teininä näytin haikaralta :D

Vierailija
56/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176/124. Olen pitkäjalkainen.

Näytät siis tältä

https://aijaa.com/QENUDj

Sentit muutettu milleiksi

Täydellinen kuva minusta, olemmeko tavanneet?

Vierailija
57/57 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

167/78. Olen aina pitänyt itseäni lyhytjalkaisena ja pitkäselkäisenä, joita suurin osa naisista käsittääkseni on. Harvalla suomalaisella on erityisen pitkät jalat.

Minä taas samoilla mitoilla melko pitkäjalkaisena, koska nuorena kaikki housut olivat liian lyhyitä lahkeista ja mekoista vyötärö jäi ihan liian ylös.

Mulla vähän sama, mutta olen luullut, että olen keskimääräistä lyhytjalkaisempi (ja pitkäselkäisempi), kun mekkojen vyötärö osuu pari-kolme senttiä korkeammalle kuin omani. Eli oma vyötäröni on matalalla=olen persjalkainen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi