Minkä pituinen olet ja mikä on jalkojesi pituus mitattuna haarasta lattiaan?
Itse olen 170cm ja jalat 81cm (olen lyhytjalkainen)
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
167 ja 84.
Minulla on kaiketi aika pitkät jalat, koska aikoinaan ratsastaessa suurin osa tytöistä oli kanssani saman pituisia mutta minulle jalustimia piti aina pidentää edellisen käyttäjän jäljiltä.
Olet oikeassa. 84 x 2 = 168
172/80 cm ja koen olevani aika keskivertojalkainen
Vierailija kirjoitti:
176/124. Olen pitkäjalkainen.
Näytät siis tältä
Sentit muutettu milleiksi
163 ja 77. Normaali kai, ainakin kaikkien kokotaulukoiden perusteella.
172 cm ja 83 cm. Kait tuo on iha ok. :) M25
167/78. Olen aina pitänyt itseäni lyhytjalkaisena ja pitkäselkäisenä, joita suurin osa naisista käsittääkseni on. Harvalla suomalaisella on erityisen pitkät jalat.
Lyhytjalkaisuus on paljon yleisempää kuin pitkäjalkaisuus. Tästä syystä housujen mitoitus on tehty sen mukaiseksi. Edes monilla malleilla ei ole pidemmät jalat kuin loput kropasta.
Oma pituus jaettuna kahdella olisi ideaali mitta jalkojen pituudeksi. Harvalla sitä on.
Joillain naisilla on sellainen outo vartalo, jalat yli puolet vartalosta. Ovat vielä usein laihoja ja jalat sellaiset tikut.
161/75, mittavirheen mahdollisuus varmaan 1-2cm. VIHAAN mun kääpiöjalkoja.
Vierailija kirjoitti:
184/100
Ja olen nainen, housui hankala löytää.
Mies on saman pituinen mutta sillä yläkroppa pitempi kuin jalat.
:D
172cm/80cm
Moni sanoo pitkäjalkaiseksi, ehkä sekin vaikuttaa että olen hyvin hoikka.
Minun IQ on korkea siksi en mittaa ihmisiä senteissä kuten jälkeemmäsjääneet.
Melkein kaikilla joilla on pitkät jalat on keskikroppa tasapaksu mieluummin otan kitaran kuin lankun.
Vierailija kirjoitti:
172cm/80cm
Moni sanoo pitkäjalkaiseksi, ehkä sekin vaikuttaa että olen hyvin hoikka.
Minulla on myös korkea vyötärö ~102cm kantapäästä vyötärölle.
167 ja 84.
Minulla on kaiketi aika pitkät jalat, koska aikoinaan ratsastaessa suurin osa tytöistä oli kanssani saman pituisia mutta minulle jalustimia piti aina pidentää edellisen käyttäjän jäljiltä.