Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin työkaverille vahingossa punaisen sydämen

Vierailija
07.11.2020 |

Apua, kirjoitin asiallisen viestin ja laitoin loppuun vahingossa punaisen sydämen. Liitetäänkö sydän aina romanttisiin tunteisiin? Käytän sitä paljon mieheni ja ystävieni kansaa, mutta en koskaan sellaisten, jotka eivät olla läheisiä. En saanut mitään viestiä takaisin. Nyt ahdistaa mennä töihin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja siis miespuolinen työkaveri kyseessä. Kohta meno iltavuoroon. Ap

Vierailija
2/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi laittaa. Hyvää tarkoittaen kyllä. Mikä ettei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää. Käytän myös läheisten työkavereiden kanssa. Esim kun haluan kiittää jostakin.

Vierailija
4/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti perään, jossa selität vahingon.

Vierailija
5/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro töissä, että vahingossa laitoit ja naura päälle.

Vierailija
6/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja siis miespuolinen työkaveri kyseessä. Kohta meno iltavuoroon. Ap

Ylitöitä luvassa, joko neukkarin tai taukohuoneen pöydällä. ❤️

Vierailija
7/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, miten ottaa. Yleensä miehet eivät lähettele sydämiä.

Vierailija
8/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olisit lähettäny reippaasti heti perään korjaussviestin, että "ilman sydäntä siis" ja normi hymysuumerkki, niin asia olisi ollut kuitattu

Vierailija
9/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ensi kerralla joku neutraali väri, vaikka sininen sydän. Kyllä minä hetken miettisin, jos saisin vastakkaiselta sukupuolelta punaisen sydämen.

Vierailija
10/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi sukupolvi varmaan järkyttyy, nuorempaa ei haittaa. Mutta mene ihan hyvillä mielin töihin :)

Vierailija
11/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestittelet työkaveri-miehen kanssa?

Vierailija
12/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä... Ei varmasti ole pohti it sen enempää. Joillakin on tapana käyttää, ei mitään sen kummempaa.

Vierailija
13/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viestittelet työkaveri-miehen kanssa?

Laitoin vaan ihan neutraalin viestin työasioihin liittyen. Olemme kyllä tuttuja, mutta emme läheisiä. Ap

Vierailija
14/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän emojeita ilmaisemaan tarkoitusperääni, mm. sitä etten ole vihainen tms. 

Vierailija
15/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän paljon hymiöitä ja joskus punaisia sydämiäkin. Esimerkiksi kerran työkaveri oli tuonut minulle taukotilassa olevia herkkuja työhuoneeseeni, kun en kerennyt kiireiltäni hakemaan. Laitoin pelkän punaisen sydämen. Miespuolinen työkaveri luuli, että olen hänestä kiinnostunut. Eli joskus voi mennä näinkin. Tämän jälkeen olen ollut varovaisempi ja laitan kyseisiä hymiöitä vain oikeasti läheisille ihmisille.

Vierailija
16/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakis... todellakin!

Vierailija
17/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin vakavaa, mulla on tapana laittaa punaisia sydämiä vähän kaikille, jotka yhtään läheisempiä -  eikä tarkoita mitän romanttista sinänsä. Rakkautta riittää!

Vierailija
18/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän paljon hymiöitä ja joskus punaisia sydämiäkin. Esimerkiksi kerran työkaveri oli tuonut minulle taukotilassa olevia herkkuja työhuoneeseeni, kun en kerennyt kiireiltäni hakemaan. Laitoin pelkän punaisen sydämen. Miespuolinen työkaveri luuli, että olen hänestä kiinnostunut. Eli joskus voi mennä näinkin. Tämän jälkeen olen ollut varovaisempi ja laitan kyseisiä hymiöitä vain oikeasti läheisille ihmisille.

Sama. Kyllä se taitaa miehillä tarkoittaa, että on tunteita. Sano ap työkaverille, että sori siitä sydämestä, laitoin vahingossa.

Vierailija
19/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRaaaaaaa!

Vierailija
20/37 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neutraalin työasian perässä on punainen sydän, niin joko pitäisin viestin lähettäjää vähän outona tai ajattelisin että varmaan vahinko. Tosin mun mielestä voi viiveelläkib laittaa että ”häh mistä tohon tuli toi sydän?! Anteeks, oon vahingossa laittanut sen.”