Laitoin työkaverille vahingossa punaisen sydämen
Apua, kirjoitin asiallisen viestin ja laitoin loppuun vahingossa punaisen sydämen. Liitetäänkö sydän aina romanttisiin tunteisiin? Käytän sitä paljon mieheni ja ystävieni kansaa, mutta en koskaan sellaisten, jotka eivät olla läheisiä. En saanut mitään viestiä takaisin. Nyt ahdistaa mennä töihin.
Kommentit (37)
Siis voi laittaa. Hyvää tarkoittaen kyllä. Mikä ettei.
Voi käyttää. Käytän myös läheisten työkavereiden kanssa. Esim kun haluan kiittää jostakin.
Laita viesti perään, jossa selität vahingon.
Kerro töissä, että vahingossa laitoit ja naura päälle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja siis miespuolinen työkaveri kyseessä. Kohta meno iltavuoroon. Ap
Ylitöitä luvassa, joko neukkarin tai taukohuoneen pöydällä. ❤️
Riippuu miehestä, miten ottaa. Yleensä miehet eivät lähettele sydämiä.
Haha, olisit lähettäny reippaasti heti perään korjaussviestin, että "ilman sydäntä siis" ja normi hymysuumerkki, niin asia olisi ollut kuitattu
Laita ensi kerralla joku neutraali väri, vaikka sininen sydän. Kyllä minä hetken miettisin, jos saisin vastakkaiselta sukupuolelta punaisen sydämen.
Vanhempi sukupolvi varmaan järkyttyy, nuorempaa ei haittaa. Mutta mene ihan hyvillä mielin töihin :)
Miksi viestittelet työkaveri-miehen kanssa?
Taas näitä... Ei varmasti ole pohti it sen enempää. Joillakin on tapana käyttää, ei mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestittelet työkaveri-miehen kanssa?
Laitoin vaan ihan neutraalin viestin työasioihin liittyen. Olemme kyllä tuttuja, mutta emme läheisiä. Ap
Mäkin käytän emojeita ilmaisemaan tarkoitusperääni, mm. sitä etten ole vihainen tms.
Minä käytän paljon hymiöitä ja joskus punaisia sydämiäkin. Esimerkiksi kerran työkaveri oli tuonut minulle taukotilassa olevia herkkuja työhuoneeseeni, kun en kerennyt kiireiltäni hakemaan. Laitoin pelkän punaisen sydämen. Miespuolinen työkaveri luuli, että olen hänestä kiinnostunut. Eli joskus voi mennä näinkin. Tämän jälkeen olen ollut varovaisempi ja laitan kyseisiä hymiöitä vain oikeasti läheisille ihmisille.
Ei se ole niin vakavaa, mulla on tapana laittaa punaisia sydämiä vähän kaikille, jotka yhtään läheisempiä - eikä tarkoita mitän romanttista sinänsä. Rakkautta riittää!
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän paljon hymiöitä ja joskus punaisia sydämiäkin. Esimerkiksi kerran työkaveri oli tuonut minulle taukotilassa olevia herkkuja työhuoneeseeni, kun en kerennyt kiireiltäni hakemaan. Laitoin pelkän punaisen sydämen. Miespuolinen työkaveri luuli, että olen hänestä kiinnostunut. Eli joskus voi mennä näinkin. Tämän jälkeen olen ollut varovaisempi ja laitan kyseisiä hymiöitä vain oikeasti läheisille ihmisille.
Sama. Kyllä se taitaa miehillä tarkoittaa, että on tunteita. Sano ap työkaverille, että sori siitä sydämestä, laitoin vahingossa.
HUOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRaaaaaaa!
Jos neutraalin työasian perässä on punainen sydän, niin joko pitäisin viestin lähettäjää vähän outona tai ajattelisin että varmaan vahinko. Tosin mun mielestä voi viiveelläkib laittaa että ”häh mistä tohon tuli toi sydän?! Anteeks, oon vahingossa laittanut sen.”
Niin, ja siis miespuolinen työkaveri kyseessä. Kohta meno iltavuoroon. Ap