Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV ohjelmia normaaleille ihmisille - kiitos

Vierailija
07.11.2020 |

Suomessa pitäisi esittää edes yhtenä päivänä viikossa, edes yhdellä tv-kanavalla sellaista ohjelmistoa, jota koko perhe voisi katsella yhdessä, ilman että joka ohjelmassa täytyy olla homoja ja lesboja ja transeksualisteja ja muita perverssejä.

Normaalit tavalliset suomalaiset ihmiset, kaipaavat tavallisia ja luonnollisia asioita, kuten laadukasta viihdettä television kautta. Vanhemmat jotka kasvattavat lapsistaan normaaleita ja terveitä ihmisiä, tarvitsevat myös viihteen kautta lapsille hyviä esimerkkejä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin aivan, mutta kuka määrittelee käsitteen: Normaali ihminen?

Normaali ihminen = kristilliset arvot omaava valkoinen hetero.

Niin, valkoisten kristillisten arvojen omaavien heteroiden mielestä. Meidän muiden mielestä normaali on näköjään ihan eri asia.

Vierailija
22/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avara luonto.

Luonto-ohjemat ovat valitettava usein tarpeettomalla tavalla dramatisoitua paskaa, elukat nussivat ja tappavat toisiaan. Ei huvita katsoa sellaista sen paremmin lasten kanssa kuin yksinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avara luonto.

Eläimetkin voi olla homoja.

Tiedän eräällä olleen uros koira joka kiinnostui uroksista vain. Nähty jopa puuhissa.

Vierailija
24/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me normaalit tietysti! Vaikka kyllä sen jokainen sisimmässään tietää, onko normaali vai poikkeava.

Minä olen täysin normaali ihminen. Olen cis-nainen, suurimmaksi osaksi valkoinen, käyn normaalisti keskiluokkaisessa työssä, minulla on kaksi lasta, olen ollut naimisissa kohta 20 vuotta saman miehen kanssa. Olen ateisti, uskon hyvyyteen. Olen panseksuaali, naimisissa heteromiehen kanssa, enkä koe homoseksuaaliutta tms millään lailla epänormaaleina asioina.

Uskaltaisin sanoa että jos kokee jonkun toisen ihmisen seksuaalisuuden, jossa aikuiset ihmiset eivät tee kellekään mitään vastentahtoisesti, itselleen uhkana tai pahana tai kieroutuneena, on syvällä sisimmässään jotenkin rikki.

Vierailija
25/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avara luonto.

Tiedän eräällä olleen uros koira joka kiinnostui uroksista vain. Nähty jopa puuhissa.

Koirilla nylkyttäminen liittyy kyllä useimmiten muuhun kuin homosteluun, kyseessä voi olla pyrkimys dominoida muita koiria.

Vierailija
26/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breiking bad. Ei sisällä lainkaan marginaalituputusta. Sopranos sisältää hieman, mutta ei häiritsevän paljon. Uusissa sarjoissa on melkein aina joku marginaaliryhmä kokoaan isommassa roolissa.

Vierailija
27/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulmusissa on ysärin arvot aika lailla kohdillaan. Saisi tulla taas uusintana.

Vierailija
28/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis kokenut, että aiemmin tv:ssä olivat edustettuna keskivertoihmiset keskiverto-ongelmineen?

Vierailija
29/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, valkoisten kristillisten arvojen omaavien heteroiden mielestä. Meidän muiden mielestä normaali on näköjään ihan eri asia.

Mutta me ollaan Suomessa se enemmistö, ja enemmistö määrittelee normit ja normaaliuden.

Vierailija
30/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso yle areenasta, sieltähän löytyy kaikenlaisia luonto-ohjelmia, dokumentteja jne. Nykyään voi tosi hyvin itse valita mitä katsoo. Kun ei katso mainoskanavia, ei tarvitse noitakaan katsoa. Alfa TV:n ohjelmat on myös hyviä usein, eikä ole pervoja mainoksia välissä. Vaikka se on uskisten kanava, ei sitä uskoa niiden ohjelmissa tyrkytetä, vaan on ihan tavallista kivaa ohjelmaa. 

Vierailija
31/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso telkkaria niin kun ei uskovaisetkaan paljoo katso.

Vierailija
32/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkarista vaan jotain hyvän mielen ohjelmia.

Vierailija
33/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ahdasmielinen ihminen niin kuin ap, mutta kaipaan myös televisioon parempia ohjelmia. Tulee pelkkää tosi-TV roskaa, joka ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
34/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon osin samaa mieltä. Enkä nyt tarkoita mitään LGBTQ+ tuputusta, vaan ihan sitä, ettei kiinnosta katsoa jotain alkeellista shaibaa, jonka juoni pyörii pelkästään seksuaalisuuden ja selkäänpuukottamisen ympärillä.

Vierailija
35/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin ulkomaalaisiin ohjelmiin. Suomella ei ihan oikeasti ole mitään enää tarjottavana!!

Japanin kanava on esim. Normaali ja sivistynyt. Näytetään elämää eri paikkoissa, ruokaa kulttuuria.

Suomessa kaikki pyörii aina vain erikoisjuttujen ympärillä. Huume, kaupallisuutta ja väkivaltaa rakastetaan Suomessa.

Vierailija
36/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta me ollaan Suomessa se enemmistö, ja enemmistö määrittelee normit ja normaaliuden.

Ja kuvittelet tosissasi että Suomessa enemmistö (varsinkin sellainen enemmistö joka tarvitaan määrittelemään mitään) on kristilliset arvot omaavia valkoisia heteroita? Lapsia kastetaan koko ajan vähemmän, ja kuinka moni kastaa lapsensakin puhtaasti koska joku uskovainen mummo tai täti niin toivoo sen sijaan että uskoisi oikeasti kristillisiin arvoihin?

Tämä kristilliset arvot on muutenkin niin hirvittävää sontaa kun ihmiset jotka näitä väittävät kannattavansa eivät ole edes koko asiaan tutustuneet muuta kuin jossain seurakunnan kerhossa. Ihan sama kuin allekirjoittaisi sopimuksen lukematta ja sitten väittää ettei ole asiasta kuullutkaan.

Vierailija
37/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avara luonto.

Repesin tälle liian paljon.

Vierailija
38/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja Ned Flanders?

Vierailija
39/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja Ned Flanders?

Nedhän oli kaikesta kiihkoilustaan huolimatta itse asiassa tosi hyvä tyyppi (lähde Simpsons the Movie).

Vierailija
40/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja Ned Flanders?

Nedhän oli kaikesta kiihkoilustaan huolimatta itse asiassa tosi hyvä tyyppi (lähde Simpsons the Movie).

Ajattelin vain tuota rajoittuneisuutta.

En usko Ap:n olevan pahansuopa.

Nedhän ei anna lapsiensa katsoa tv:stä muuta kuin hyvin neutraalia ohjelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi