Mitä mieltä, olenko turhan herkkänahkainen?
Mä pahoitin (toivottavasti syyttä suotta!) mieleni tällaisesta jutusta: Olen seurustellut mukavan miehen kanssa 7 kk, tavatessamme oli juuri eronnut koska vaimonsa oli löytänyt uuden miehen 18 avioliittovuoden jälkeen. Pariskunnalla on teini-ikäinen tytär. Kuulin kiertotietä että miesystäväni exän uusi onni karahtanut kiville ja hän haluaisi palata yhteen miesystäväni kanssa, miesystäväni sanoo että ei ole tästä ajatuksesta syttynyt. MUTTA, mies kertoi minulle jutelleensa ex-appensa kanssa, joka oli sanonut haluavansa "pitää miehen edelleen perheessä." Mies kertoi minulle että tämä kommentti oli tuntunut hänestä tosi hyvältä. Jostain syystä mua ärsyttää tuo tosi paljon, vaikka ymmärrän että heillä on pitkä historia takanaan, ovat tulleet aina hyvin toimeen ja ovat sidoksissa toisiinsa lapsenlapsen kautta. Onko mulla turhaan uhattu olo?
Kommentit (9)
Olet syyttä suotta loukkaantunut. Pahoita mielesi sitten, jos mies alkaa lämmetä exälleen.
Olet turhan herkkänahkainen, oikeasti. Kyllä mielensä saa ja voi pahoittaa, mutta ei noin pientä pidä alkaa ruokkimaan...
Minusta appi tarkoitti, että ex-vävy kuuluu edelleen perheeseen ja hänen kanssaan halutaan olla hyvissä väleissä, vaikka hän ei olekaan enää yhdessä perheen tyttären kanssa.
Mullakin on hyvät välit ex appivanhempiin, mutta jotenkin tuli tunne että miestä aletaan muiluttaa takaisin entiseen elämäänsä. Kiitos järjen äänet kommenteista =)
ap
No, jos muilutetaan, niin mukanahan seuraa miehen uusi kiva tyttöystävä:)
5
Miehestä tuntuu hyvältä, että ex-appi (josta ilmeisesti tykkää) haluaa edelleen pitää häntä perheenjäsenenä. Ei sinällään liity mitenkään yhteenpalaamiseen, vaikka appi saattaa sitä toivoakin.
Olet! Suhde voi onnistua vain, jos ei ole mustasukkainen toisen menneisyydestä. Suhteen mukana tulee myös ne menneet ihmissuhteet. Puolisosta erotaan, mutta ei suvusta, ystävistä jne.
Olet. Mä ainakin toivoisin, että anoppini sanoisi mulle noin, jos me erottaisiin. Miehestähän mä eroaisin, tottakai haluaisin olla edelleen hyvissä väleissä miehen sukulaisiin. Varsinkin jos on lapsia.
Siis onko sinulla uhattu olo apen sanomisen vuoksi?
Minä erosin 20 vuoden jälkeen ja appivanhempani pitävät vieläkin minuun aktiivisesti yhteyttä. He kun pitivät minusta vielä. Ja kyllähän pitkässä ajassa heihinkin syntyi ihmissuhde. Ei sille voi mitään.