Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se niin vaikea ammatti tuo myyjä.

Vierailija
25.02.2014 |

Kävin kahdessa kenkäkaupassa, mutta minulle ei myyty kenkiä. Kummastakin olisin ostanut melko pienellä ponnistuksella kengät. Luuleeko ne oikeasti, ettei myytyjen kenkäparien määrällä ole mitään tekemistä heidän palkkansa kanssa tai työpaikan pysyvyyden. En ole koskaan aiemmin edes huomannut kuinka paljon myyjä vaikuttaa ostopäätökseen. Kävin ensin huonekaluliikkeessä ja siellä myyjä todella myi, ihanaa. Tällä tytöllä on nyt patja, petari ja tyyny, mutta kengät puuttuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harvoin tarvitsen myyjän apua kenkäostoksilla, sovittelen yksinäni, ehkä mielipidettä kysyn jos sitä tarvitsen. Maksamistilanteessa on ihan kiva jos myyjä on siinä mukana.

Vierailija
2/4 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava on, jos apua saa pyytäessä. Itse en kuitenkaan tykkää, kun mulle aletaan myymällä myymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:16"]

Mukava on, jos apua saa pyytäessä. Itse en kuitenkaan tykkää, kun mulle aletaan myymällä myymään.

[/quote]

Juuri näin. Itse olen lisäksi sen verran ujo ihminen, että ainakin aluksi katselen mieluummin itsekseni.

Vierailija
4/4 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö apua? Joskus on vaikea tulkita haluaako asiakas apua vai tuleeko sieltä haistattelua jos uskaltaa katsoa päin :)  Yleensä myyjät ovat olleeet minulle superauttavaisia kun pyydän apua vaikka olenkin harmaavarpunen ketä ei muuten huomata ollenkaan.