Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras välikausihaalari 1.5 vuotiaalle

Vierailija
25.02.2014 |

Po.p, Molo kids, Reima?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:08"]Po.p, Molo kids, Reima?

[/quote]

Meillä on acrossin haalari. On hyvä. Pitää jonkun verran vettä, polvissa ja pepussa kestävää kangasta. Hyvä kaulasuoja. Lenkit kenkiin napakat. Maksoin 39 €. Ostin viime keväänä edelliskauden poistoissa puoleen hintaan.

Vierailija
2/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LassieTec tms., niin ei mene kosteus läpi kotiulkoiluissa. Päiväkodissa joka tapauksessa vetävät kurikset päälle, oli haalarin merkki mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

POP, ehdottomasti. Kostealla säällä ei tarvitse kuravaatteita -eikä niitä kaikissa päiväkodeissa käytetä, vaikka kolmonen näin tuntuu luulevan.

Vierailija
4/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä plikka kasvaa niin kovaa vauhtia tällä hetkellä, etten viitsi ostaa välikausi haalariksi mitään kallista. seppälän (!!!) alessa törmäsin viime syksynä haalariin, joka on osoittautunut ihan timantiksi. kosteus ei mene läpi, ei tarvi kuravaatteita, polvissa paksumpi kangas, sisältä peffan kohdalla paksumpi vuoraus. ainoa kumilenkkejä ei ollut, mutta näppäränä tyttönä ompelin ne itse siihen ;)

Vierailija
5/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:59"]

meillä plikka kasvaa niin kovaa vauhtia tällä hetkellä, etten viitsi ostaa välikausi haalariksi mitään kallista. seppälän (!!!) alessa törmäsin viime syksynä haalariin, joka on osoittautunut ihan timantiksi. kosteus ei mene läpi, ei tarvi kuravaatteita, polvissa paksumpi kangas, sisältä peffan kohdalla paksumpi vuoraus. ainoa kumilenkkejä ei ollut, mutta näppäränä tyttönä ompelin ne itse siihen ;)

[/quote]

maksoi 11 euroa ja risat. en ollut seppälässä aikoihin käynyt, mutta nyt kannatti käydä!!

Vierailija
6/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PoP on ainakin hyvä, mutta varmaan muutkin vedenpitävät ovat. PoP:n tuplavetoketju on kätevä pukiessa ja kangas kestää hyvin kulutusta.

Vierailija
7/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalle on tullut jo paljon välikausivaatteita ja kenkiä. Itse ostin jo Molon takin ja Reiman välikausikengät. Aivan upeat!

Vierailija
8/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osta muita kuin POPin ulkovaatteita lapselleni. Laatu on varmaa tai jos on reklamoitavaa, tuotteet vaihdetaan toimiviin pikaisesti. Muiden merkkien kanssa on ollut enemmän tai vähemmän ongelmia. Säilyvät yhden lapsen jäljiltä myös moitteettomassa kunnossa myytäväksi tai seuraavalla käytettäväksi.

Vierailija
9/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ne kaikki on ihan samaa. Jos otat reiman, niin muista ottaa ReimaTec. Itse suosin T2H haalareita. Meillä tykätään hyppiä lätäköissä ja ainakaan viime syksynä ei falskannut kertakaan. Talvihaalarina meillä oli moloa ja sekin oli ihan jees. Ensin kannattaa miettiä ottaako haalarin vai housut ja takin ja sit panostaa siihen. Eli jos otat housut ja takin niin jotkut kunnon henkselihousut (vaikka T2H housut) ja sit joku ei niin kallis takki tai kunnon haalari. Itse ajattelin ostaa popin vuorellisen vk-haalarin, kun tämä kevät tuli niin äkkiä. Ei ole niin kuuma kuin talvihaalari, mutta ei tarvii alkaa leikkimään erillisillä villahaalareilla alku kevään. Toivottavasti oli apua

Vierailija
10/10 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:37"]

Loppujen lopuksi ne kaikki on ihan samaa. Jos otat reiman, niin muista ottaa ReimaTec. Itse suosin T2H haalareita. Meillä tykätään hyppiä lätäköissä ja ainakaan viime syksynä ei falskannut kertakaan. Talvihaalarina meillä oli moloa ja sekin oli ihan jees. Ensin kannattaa miettiä ottaako haalarin vai housut ja takin ja sit panostaa siihen. Eli jos otat housut ja takin niin jotkut kunnon henkselihousut (vaikka T2H housut) ja sit joku ei niin kallis takki tai kunnon haalari. Itse ajattelin ostaa popin vuorellisen vk-haalarin, kun tämä kevät tuli niin äkkiä. Ei ole niin kuuma kuin talvihaalari, mutta ei tarvii alkaa leikkimään erillisillä villahaalareilla alku kevään. Toivottavasti oli apua

[/quote]

1,5-vuotiaalle haalari on kyllä varmaankin parempi kuin housut ja takki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan