Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tavallista se on että ihminen möllöttää vain kotona

Vierailija
07.11.2020 |

Ei töissä, cei harrastuksia, ei edes ulkoilua.
10v asunut tässä ja kolmas poppoo yläkerrassa joka vain möllöttää neljän seinän sisällä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on ihanaa. Mitä varten kaikkien pitäisi olla samanlaisia? Antaa ihmisten olla ja elää kuten itse haluavat. Koronan mentyä yltiösosiaalisetkin pääsevät taas toteuttamaan itseään. Heille tämä aika varmasti onkin vaikeaa, tsemppiä heille, itselleni ei niinkään.

Vierailija
22/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä kotona, silloin huomaan että aina ovat, siis ihan aina. Luulisi pään hajoavan. Menisivät istumaan vankeustuomiota jonkun puolesta.

Kaikki 10 vuotta olet tehnyt töitä kotona? Etkä vapaalla poistu mihinkään kun tiedät, että silloinkin naapurit on kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännöt tätä av palstaa viimeiset 10 vuotta ja kotona onnistuu parhaiten.

Eilen vein roskat ja ketään ei näkynyt ulkona. Kaikki te olittekin täällä!

Vierailija
24/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytännöt tätä av palstaa viimeiset 10 vuotta ja kotona onnistuu parhaiten.

Eilen vein roskat ja ketään ei näkynyt ulkona. Kaikki te olittekin täällä!

Siis kytännyt..

Vierailija
25/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei sinulle kuulu mutta...tykkään olla kotonani. puuhailla pieniä juttujani,lukea,kuunnella musiikkia,soittaa kavereille jne

Onko se sulta pois?

Vierailija
26/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun kerrostalossa ja olen aina ihmetellyt miten tuo kerrostalokyttääminen oikein onnistuu. Vaimo pääsee kyllä melko normaalisti liikkumaan, mutta on kroonisesti sairaana 95%:sti kotona, eikä hänkään juurikaan tiedä naapureiden asioita, ellei tule näiden kanssa puheeksi.

Naapurin leskirouva oli ehtinyt olla jopa muutaman päivän kuolleena, ilman että tiedettiin mitään. No, sitten tietysti kun poliisit tuli kyselemään.

Muut naapurit tuntuvat tietävän kyllä meidän asioista hämmentävän paljon. Saahan sitä elämää lähipiirissä seurata (itsekin olen terassilta seurannut vuosien saatossa, kun kadun toisella puolella asuvat kaksoset kasvavat) mutta itseäni aidosti hämmästyttää, kuinka paljon jotkut saavat selville.

27/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus näin talvella.

Vierailija
28/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun kerrostalossa ja olen aina ihmetellyt miten tuo kerrostalokyttääminen oikein onnistuu. Vaimo pääsee kyllä melko normaalisti liikkumaan, mutta on kroonisesti sairaana 95%:sti kotona, eikä hänkään juurikaan tiedä naapureiden asioita, ellei tule näiden kanssa puheeksi.

Naapurin leskirouva oli ehtinyt olla jopa muutaman päivän kuolleena, ilman että tiedettiin mitään. No, sitten tietysti kun poliisit tuli kyselemään.

Muut naapurit tuntuvat tietävän kyllä meidän asioista hämmentävän paljon. Saahan sitä elämää lähipiirissä seurata (itsekin olen terassilta seurannut vuosien saatossa, kun kadun toisella puolella asuvat kaksoset kasvavat) mutta itseäni aidosti hämmästyttää, kuinka paljon jotkut saavat selville.

Se kuuluisa oma elämä puuttuu. Vaikuttaa siltä että ap:lla ei sitä ole. Ei kaikilla nuorillakaan ole.