Expressen: Tukholmassa voimakas räjähdys!
Kommentit (31)
Osa Trångsundin keskustasta on suljettu räjähdyksen jälkeen joka tapahtui lauantaiaamuna klo 1.30 jälkeen.
Tuo on melkein jokapäiväistä siellä.
Oliko voimakkaampi kun toissapäiväinen pommi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se räjähti jo klo 1.30.
Hoh hoijaa...ottiko Trumpin häviö voimille?
Projektio? Ei kaikki ole valmiita räjäyttelemään kun jokin ei mene oman mielen mukaan.
Peruspäivä Ruotsissa. Ei mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
-Jotakin on räjähtänyt. Emme vielä tiedä mikä se on, sanoo Peter Asp Tukholman poliisista.
Mikähän se mahtas olla? Veikkaan käynyttä maito purkkia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Jotakin on räjähtänyt. Emme vielä tiedä mikä se on, sanoo Peter Asp Tukholman poliisista.
Mikähän se mahtas olla? Veikkaan käynyttä maito purkkia..
hapansilakkatölkki?
Hyss, ei näistä nyt jouda kirjoitella. Trumpin tappio on tärkeämpi uutisaihe.
Eikös siellä vasta nostettu valmiustasoa kun terosuunnitelmia kävi ilmi? Jossain kohtaa taisi valmius pettää.
Tai sitten on vaan pikkupommi business as usual.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se räjähti jo klo 1.30.
Hoh hoijaa...ottiko Trumpin häviö voimille?
Ei me olla vassareita. Me seuraamme sivistyneesti näiden huijauksienkin läpi vaaleja, ja sitten asia ratkaistaan oikeudessa.
Kuten sivistysvaltioissa on tapana.
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Miksi näistä edes uutisoidaan??
Mä en oikein hoksaa sitä miksi perussuomalaisia kiinnostaa Ruotsin jengitappelu.
Pietarin jengitappelu olisi maantieteellisesti lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä vasta nostettu valmiustasoa kun terosuunnitelmia kävi ilmi? Jossain kohtaa taisi valmius pettää.
Tai sitten on vaan pikkupommi business as usual.
Jos olisit käynyt lukemassa niin tietäisit että pikkuräjähdys joka vaurioitti ovea. Ei henkilövahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein hoksaa sitä miksi perussuomalaisia kiinnostaa Ruotsin jengitappelu.
Koska Suomi on Ruotsin tiellä. Tekee samat virheet ja Ruotsin tilanne ennustaa Suomen tilannetta 10v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa johtua siitä että tänne just tästä kirjoittavat ovat "saappaissa kulkevia kahden maan kansalaisia". Siksi kannattaa jättää lukematta mä manneaiheet.
Siellä on jaeltu liian vähän rahaa taikaseinästä, joten muuttajat ovat nyt tuohtuneita. Seinästä ei ole tullutkaan saman verran rahaa kuin yritysten toimitusjohtajat saavat palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomi on Ruotsin tiellä. Tekee samat virheet ja Ruotsin tilanne ennustaa Suomen tilannetta 10v päästä.
Juu. Perussuomalaisista ei ole tosiaan mitään hyötyä. Pers reikien puolue.
Kannattaa äänestää oikeita puolueita jolla on valtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella suomalaisella asuu sukulaisia Ruotsissa. Ruotsi on myös Suomen mallimaa mitä tulee nykyisen hallituksen politiikkaan.