Kuinka tavallista se on että ihminen möllöttää vain kotona
Ei töissä, cei harrastuksia, ei edes ulkoilua.
10v asunut tässä ja kolmas poppoo yläkerrassa joka vain möllöttää neljän seinän sisällä.
Kommentit (28)
Miten tämä asia on vaikuttanut sinun elämääsi?
Kyttäääjät, ei omaa elämää, sairaat, peloista kärsivät. Koti on turvallinen paikka.
Teen töitä kotona, silloin huomaan että aina ovat, siis ihan aina. Luulisi pään hajoavan. Menisivät istumaan vankeustuomiota jonkun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikaan uusi normaali.
10v ajan ei ole ollut korona.
Kotoilu tulee halvemmaksi jos ei ole rahaa, säästää rahaa tai ei ole varaa elää yli varojensa. Ulkona tarpominenkin kuluttaa kenkiä ja tarvitsee kunnolliset joka sään vaatteet.
Huolestuttavinta on että se on joidenkin mielestä normaalia.
JOs heistä ole meluhaittaa, niin mitä parhaimmat naapurit. Eivät juokse rapussa, vaihda kuulumisia muiden naapureiden kanssa sinun ovesi edustalla, raahaa kolisevia tavaroita hississä tai pitäisi pihalla kohdatessa sanoa päivää. Naapureista kun yleensä valitetaan silloin, jos heitä näkee, kuulee tai haistaa.
"Naapurini on alkoholisti. Näen hänet joka päivä paikallisessa keskiolutravintolassa."
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä kotona, silloin huomaan että aina ovat, siis ihan aina. Luulisi pään hajoavan. Menisivät istumaan vankeustuomiota jonkun puolesta.
Nekin tekee töitä ja joku saattaa ajatella sinusta samoin, että olet aina kotona.
Loppujen lopuksi sehän on aivan sama missä ihminen elämänsä viettää. Haudassa kaikki nollautuu.
Kuuluu ulkopuolisille miten? Jos mistään ei voi varmuudella päätellä että jotain ongelmia olisi, niin pidä nokkasi omalla tontillasi.
Mulla on monen viikon ruuat kaapissa, ajattelin joskus ensi viikolla käydä ulkona tsekkaamassa onkos kaikki jo kuolleet? Onneksi on hiljaiset naapurit kun en itsekään metelöi. Näin on ihan hyvä.
Mistäs tiedät tekevätkö hekin töitä kotona
Minulla on kotona saatavilla lähes kaikki maailman viihde, mihin ihmeeseen siis menisin? Ulkomaillekaan ei pääse, ja kaverisuhteet voi hoitaa verkossakin (n. tuhat kertaa kätevämmin, kun ryhmäpuheluun voi kömpiä puolipukeissa suoraan sängystä [sen sijaan, että matkustaisi jopa toiseen kaupunkiin kavereita katsomaan]).
Olen laittanut kotini niin viihtyisäksi, että siellä myös viihtyy ”:D”.
Ei voi muuta kun ihmetellä näitä, jotka vahtivat naapurien tekemisiä? Mitäs sitten itse möllötät kotona? Ja jopa 10 vuotta?
Viihdyn kotona. Jos minulla ei olisi töitä, jossa käyn arkipäivisin, olisin todennäköisesti koko ajan kotona. Luen kirjoja ja tabletilta lehtiä ja keskustelupalstoja. Katson YouTubea ja suoratoistolta sarjoja koko kauden kerrallaan. Oleilen lemmikkien kanssa, hoidan ja koulutan, kuvaan ja julkaisen someen. Välillä pitää tehdä kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
"Naapurini on alkoholisti. Näen hänet joka päivä paikallisessa keskiolutravintolassa."
Tämä oli yhdessä vaiheessa peruskamaa. "Työttömiä näkee keskellä päivää kuppiloissa" Daa - miten tietää henkilön olevan työtön, ellei ole itse siellä ja juttele hänen kanssaan? Minä en ainakaan ole lainkaan selvillä, ketä kuppiloissa päivällä on, edes lomallani en käy niissä. No tiedän yhden, työkyvyttömyyseläkkeellä olevalla naapurilla oli yhdessä kapakassa porukka, jossa kävivät - kahvilla! aamuisin, heillä oli kuulemma vakiopöytä ja omat hinnat. Harmitteli kun se kuppila lopetti aamuaukilot. Tämän tiedän vain ja ainostaan siitä, että itse kertoi. Työkyvyttömyys johtui työtapaturmasta ja senkin kertoi itse.
Olet siis itsekin koko ajan kotona, jotta voit kytätä naapureitasi paremmin?