Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla pitää treenata jos naisena haluaa näkyviä lihaksia esim käsivarsiin?

Vierailija
06.11.2020 |

Onko täällä bodaus experttejä ? Onko pakko mennä kuntosalille vai onnistuuko kotona?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsistä lihakset alkavat näkyä tosi helposti. Itse käyn salilla enkä edes nostele millään isoilla painoilla, niin kauniin linjakkaat kädet ovat.

Ihmisillä on ylipäätään hyvin erilaisia käsityksiä lihaksikkaasta vartalosta. Minulle näkyvät lihakset käsivarsissa tarkoittaa, että kuka tahansa näkee heti, että tuolla ihmisellä on käsivarsissa selkeästi treenaamalla saadut lihakset. Se vaatii aikamoista työtä naiselta. 

Vierailija
22/33 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsistä lihakset alkavat näkyä tosi helposti. Itse käyn salilla enkä edes nostele millään isoilla painoilla, niin kauniin linjakkaat kädet ovat.

Ihmisillä on ylipäätään hyvin erilaisia käsityksiä lihaksikkaasta vartalosta. Minulle näkyvät lihakset käsivarsissa tarkoittaa, että kuka tahansa näkee heti, että tuolla ihmisellä on käsivarsissa selkeästi treenaamalla saadut lihakset. Se vaatii aikamoista työtä naiselta. 

Tarkoitan että näkyisi edes jonkinlaista "pattia" siinä olkapäiden jne kohdalla eikä pelkkää heikkoja narukäsiä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipainoilla hauiskääntöä ja ranskalaista punnerrusta, voi treenata ihan kotona 👍

Vierailija
24/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko videoita? en edes tiedä mikä on ranskalainen punnerrus.

Vierailija
25/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikkaat naiset on hel vetin rumia hyi vi ttu...

Sua nyt vaan häiritsee se kun toinen ei ole heikko ja helposti alistettavissa. Joutuisit jopa käyttäytyyn ihmisiksi ettet saa turpaasi.

Vierailija
26/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu kotona jos hankit säädettävät käsipainot

Mistä voin hankkia edullisesti?

Tokmannilta 15kg säädettävät on 29.90 muistaakseni.

Vierailija
27/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu kotona jos hankit säädettävät käsipainot

Mistä voin hankkia edullisesti?

tori.fi tai facebookin kirppikset

Vierailija
29/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee salille. Kotona vemputtaminen on, no, vemputtamista.

Vierailija
30/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaamaalaa paljon

Vierailija
31/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naisena jotenkin korottaa omia testosteroniarvoja?  Kysyn kaverin puolesta

Vierailija
32/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikilta, itellä ainakin näkyvät lihakset tekemättä oikeestaan mitään. Mulle on vaikeeta ymmärtää, että jotkut tekee hirveesti duunia kuntosalilla, ja tulos ei ole kuitenkaan kovin näkyvä. Johtuuko erot jostain hormonitasoista?

Vierailija
33/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei luultavasti saa lihasta näkymään sen takia, että tehdään tosi pienillä ja samoilla painoilla vuodesta toiseen. Ei uskalleta haastaa itseään ja lopetetaan heti sarja, jos alkaa tuntua ikävältä.

Olen yli 40 ja minulla on selkeät lihakset haukkareissa, ojentajissa ja olkapäissä (kuten myös ranteesta ylöspäin). Tämä on vaatinut viimeiset 10 vuotta monta krt/ vko painojen nostelua. Pitää myös syödä riittävästi ja monipuolisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi