Millä tavalla pitää treenata jos naisena haluaa näkyviä lihaksia esim käsivarsiin?
Onko täällä bodaus experttejä ? Onko pakko mennä kuntosalille vai onnistuuko kotona?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsistä lihakset alkavat näkyä tosi helposti. Itse käyn salilla enkä edes nostele millään isoilla painoilla, niin kauniin linjakkaat kädet ovat.
Ihmisillä on ylipäätään hyvin erilaisia käsityksiä lihaksikkaasta vartalosta. Minulle näkyvät lihakset käsivarsissa tarkoittaa, että kuka tahansa näkee heti, että tuolla ihmisellä on käsivarsissa selkeästi treenaamalla saadut lihakset. Se vaatii aikamoista työtä naiselta.
Tarkoitan että näkyisi edes jonkinlaista "pattia" siinä olkapäiden jne kohdalla eikä pelkkää heikkoja narukäsiä. ap
Käsipainoilla hauiskääntöä ja ranskalaista punnerrusta, voi treenata ihan kotona 👍
Onko videoita? en edes tiedä mikä on ranskalainen punnerrus.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkaat naiset on hel vetin rumia hyi vi ttu...
Sua nyt vaan häiritsee se kun toinen ei ole heikko ja helposti alistettavissa. Joutuisit jopa käyttäytyyn ihmisiksi ettet saa turpaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu kotona jos hankit säädettävät käsipainot
Mistä voin hankkia edullisesti?
Tokmannilta 15kg säädettävät on 29.90 muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu kotona jos hankit säädettävät käsipainot
Mistä voin hankkia edullisesti?
tori.fi tai facebookin kirppikset
Mee salille. Kotona vemputtaminen on, no, vemputtamista.
Voiko naisena jotenkin korottaa omia testosteroniarvoja? Kysyn kaverin puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsistä lihakset alkavat näkyä tosi helposti. Itse käyn salilla enkä edes nostele millään isoilla painoilla, niin kauniin linjakkaat kädet ovat.
Ihmisillä on ylipäätään hyvin erilaisia käsityksiä lihaksikkaasta vartalosta. Minulle näkyvät lihakset käsivarsissa tarkoittaa, että kuka tahansa näkee heti, että tuolla ihmisellä on käsivarsissa selkeästi treenaamalla saadut lihakset. Se vaatii aikamoista työtä naiselta.
No ei kaikilta, itellä ainakin näkyvät lihakset tekemättä oikeestaan mitään. Mulle on vaikeeta ymmärtää, että jotkut tekee hirveesti duunia kuntosalilla, ja tulos ei ole kuitenkaan kovin näkyvä. Johtuuko erot jostain hormonitasoista?
Naiset ei luultavasti saa lihasta näkymään sen takia, että tehdään tosi pienillä ja samoilla painoilla vuodesta toiseen. Ei uskalleta haastaa itseään ja lopetetaan heti sarja, jos alkaa tuntua ikävältä.
Olen yli 40 ja minulla on selkeät lihakset haukkareissa, ojentajissa ja olkapäissä (kuten myös ranteesta ylöspäin). Tämä on vaatinut viimeiset 10 vuotta monta krt/ vko painojen nostelua. Pitää myös syödä riittävästi ja monipuolisesti.