Käykö yli nelikymppiselle juhlamekoksi tämä
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
mä mietin, että toi iso rusetti oikeasti tukevoittaa uumaa
En ole tuollaisten isojen rusettien ystävä minäkään, mutta luulen että sitä voi kyllä tuunata järkevämmäksi. Ap
Älä nyt millään shaalilla pilaa tuota leninkiä, mieti vielä!
Käy, mutta ei mielestäni edes näytä juhlamekolta vaikka sellaisena sitä myydäänkin. Ryppyinen ja arkisen näköinen alaosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitä, miten tukeva olet...
Normaalivartaloinen, en missään mallinmitoissa. 38-40 kokoja käytän. Ap
Sitten sopii vielä mainiosti!
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt millään shaalilla pilaa tuota leninkiä, mieti vielä!
No jos kylmä tulee niin hyvähän se on jotain lämmikettä olla. Varmaan on joku tuollainen mukana vaikka olisi pitkähihainenkin mekko. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin, mutta hihat saisi olla hieman pidemmät ja/tai erimalliset näin loppusyksystä/talvijuhlassa.
T.45v
Ajattelin ostaa jonkun nätin shaalin tms siihen kaveriksi jos lyhythihaiseen päädyn. Ap
Eli ajattelit ostaa mekon jonka sitten pilaat jollakin shaalin riepaleella. Tuohon ei sovi shaalit eikä salaatit. Hihat on huonot, pitää olla todella timmit käsivarret, että tuo näyttää hyvältä. Jos on niin osta, mutta jätä se sakaali kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei missään nimessä tuommoista mekko, käsivarret, käsivarret ja käsivarret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin, mutta hihat saisi olla hieman pidemmät ja/tai erimalliset näin loppusyksystä/talvijuhlassa.
T.45v
Ajattelin ostaa jonkun nätin shaalin tms siihen kaveriksi jos lyhythihaiseen päädyn. Ap
Eli ajattelit ostaa mekon jonka sitten pilaat jollakin shaalin riepaleella. Tuohon ei sovi shaalit eikä salaatit. Hihat on huonot, pitää olla todella timmit käsivarret, että tuo näyttää hyvältä. Jos on niin osta, mutta jätä se sakaali kauppaan.
Joo. En halua palella. Minkäs teet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei missään nimessä tuommoista mekko, käsivarret, käsivarret ja käsivarret.
Käsivarsilla ei ole merkitystä minulle, enää. Vietin ikävuodet 14-35 murehtimalla täysin normaaleja käsivarsiani ja jätin ostamatta vaatteita joista muuten pidin sen takia, se riittäköön. Ap
Käy, mutta eihän nyt kannata mennä juhliin ihmisten joukkoon.
riippuu ihan sukupuoli-identiteetistä
Ankeut taja kirjoitti:
Käy, mutta eihän nyt kannata mennä juhliin ihmisten joukkoon.
Muutama juhlija on. Alle 10. Ei mitään joukkoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole ikärajaa eli voit ostaa.
Minä tilasin juuri zalandolta kolme iltapukumallista mekkoja ja yhden tyylikkään juhlamekon. Kaikki ovat vartaloa myötäileviä ja näyttävät upeilta. Laitan jonkun niistä tuleville 50 v syntymäpäivilleni ja tyttäreni saa valita myös niistä jonkun. Kokeilimme molemmat mekkoja ja ne täyttivät yllämme tyrmäävän kauniilta. Meillä on tiimalasin malliset vartalot.
😂
Sannalla voisi olla tuo mekko. Omasta mielestäni liian nukkemainen yli 30 vuotiaalle, mutta kukin pukeutuu kuten tahtoo.
N35
Onhan se aika tyttömäinen, mutta jos tyylisi on sellainen niin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole ikärajaa eli voit ostaa.
Minä tilasin juuri zalandolta kolme iltapukumallista mekkoja ja yhden tyylikkään juhlamekon. Kaikki ovat vartaloa myötäileviä ja näyttävät upeilta. Laitan jonkun niistä tuleville 50 v syntymäpäivilleni ja tyttäreni saa valita myös niistä jonkun. Kokeilimme molemmat mekkoja ja ne täyttivät yllämme tyrmäävän kauniilta. Meillä on tiimalasin malliset vartalot.
Miksi alapeukut?
Jos itse tykkää niin ok. Omaan makuuni liian tyttömäinen, mutta jollekin toiselle varmasti sopii.
Malli sopii, mutta en itse kyllä tuhlaisi rahaa tuollaiseen polyesteripaukkuun.
mä mietin, että toi iso rusetti oikeasti tukevoittaa uumaa