Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:t, te jotka matkustatte lasten kanssa

Vierailija
24.02.2014 |

Oon sellaista miettinyt, että miten matkustatte, yksin lasten kanssa vai onko yleensä muutakin matkaseuraa? Kun tuntuu, ettei yleensä missään nää äitiä/isää yksin lasten kanssa reissussa,pelkkiä ns.kokonaisia perheitä tai vähintään isovanhempien kanssa reissussa olevia. Itsekin siis yh, eikä mulla oikein olisi muuta matkaseuraa kuin lapset, ja vähän arveluttaa reissuun lähtö, Mites jos esim ulkomailla vaikka sairastuu, kuka lapsista huolehtii, tai jos yksi lapsista sairastuu, niin että vaikka joutuu jumittumaan hotelliin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut yksin lasten kaa etelässä, Lapissa jne. Kyllähän se on vähän outoa kun kukaan muu ei ole, mutta keskityn vaan siihen omaan perheeseen. Muut saa sääliä meitä jos haluaa, meillä on aina ollut hauskaa!

Vierailija
2/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan sääli, päinvastoin, lähinnä mietin, että arveluttaako sua koskaan esim. Noi sairastumiset yms? T Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmää matkustele mihhinkää. Mä vaan kelaan aamusta iltaan olevani yh ja sen kautta sitten mietin, että millaane mä oon ja oon tullut sit semmosee tulokseen,et o parempi pysyä kotoon ku matkustella.  Kaikki noi mainitsemas tosiaan tuottaa suunnattomast ongelmii ja kaikkee. Mitä noita, katselen maisemia youtubesta. Lasten kanssa yhdessä, hyvii hetkii ja muistoi.

Vierailija
4/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustelen kavereiden kanssa :) Kivaa on. Haluan itse että minulla on aikuinen keskustelukaveri mukana. Nyt tarkoitan pidempiä reissuja. Pikku risteilyn tms voin tehdä kahdestaan lapsen kanssa.

Vierailija
5/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo. En oikein osaa tähän muuta vastata kuin että erilaisilla comboilla sitä tulee matkusteltua samalla tavoin kuin perheellisetkin. Joskus mukaan tulevat isovanhemmat, toisinaan ystävän perhe ja heidän lapsensa. Vai ajattelitko, että perheet matkustelee aina koko perhe yhdessä? En usko, että minulla on sen takia, että olen yh minkäänlaista vakiopatenttiratkaisua matkusteluun. Sairastumisia tosin ei ole tapahtunut silloin kun lapset ovat olleet mukana matkalla.

Vierailija
6/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja matkustellut lasten kanssa vuosittain. Eipä ole tullut mieleenkään katsella sääliikö meitä joku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi