Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisist jos olisit työtön tai

Vierailija
24.02.2014 |

muuten vain ei tarcitsisi töissä käydä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitkästyisin.

Vierailija
2/5 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuollu jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä mitään... Olen etsinyt töitä vimeisen 10 vuotta, elänyt joillakin sekalaisilla freen hommilla. Tullut luettua tässä yksi yliopistotukinto edellisen ammatillisen päälle, nyt olen jatko-opiskelijanakin tähtäimessä väitös kauppatieteistä.

Ja etsin koko ajan töitä. Haastatteluunkaan en ole päässyt viimeiseen 4:ään vuoteen.

Ei tule aika pitkäksi. Koko ajan kehitetään itseään aamukahdeksasta myöhään iltaan, vikonloput ja kaikki.

Ja haetaan töitä. Ja ollaan jotakuinkin nyt kulutettu koko elämänikäiset säästöt.

Eikös sitä niin sanota, että kun vaan yrittää, niin kyllä se työ lopulta sieltä... Vieläköhän sitä jaksais toiset kymmenen vuotta? Sitten vielä kymmenen, niin oliskin jo eläkeiässä.

Joo, en ole hakenut puhelinyyjäksi, enkä vastaaviin. Enkä taida viitsiä hakeakaan.

Vierailija
4/5 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budipuskat pistäisin kasvamaan. Eläisin onnellisesti hippinä. Nyt kuitenkin vielä toistaiseksi tylsässä valkokaulushommassa.

Vierailija
5/5 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:28"]

Eihän tässä mitään... Olen etsinyt töitä vimeisen 10 vuotta, elänyt joillakin sekalaisilla freen hommilla. Tullut luettua tässä yksi yliopistotukinto edellisen ammatillisen päälle, nyt olen jatko-opiskelijanakin tähtäimessä väitös kauppatieteistä.

Ja etsin koko ajan töitä. Haastatteluunkaan en ole päässyt viimeiseen 4:ään vuoteen.

Ei tule aika pitkäksi. Koko ajan kehitetään itseään aamukahdeksasta myöhään iltaan, vikonloput ja kaikki.

Ja haetaan töitä. Ja ollaan jotakuinkin nyt kulutettu koko elämänikäiset säästöt.

Eikös sitä niin sanota, että kun vaan yrittää, niin kyllä se työ lopulta sieltä... Vieläköhän sitä jaksais toiset kymmenen vuotta? Sitten vielä kymmenen, niin oliskin jo eläkeiässä.

Joo, en ole hakenut puhelinyyjäksi, enkä vastaaviin. Enkä taida viitsiä hakeakaan.

[/quote]

Kaikilla vaan ei ovet aukene eikä tsägä käy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi