Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsetteko vieraita perhe- ja perinnejuhliin. Mä voisin tulla...

Vierailija
24.02.2014 |

Onko teillä liian vähän vieraita perhetapahtumiin ja perinnejuhliin, esim täydet synttärit, häät, ristiäiset, ylppärijuhlat, hautajaiset jne?

Mä voisin tulla vieraaksi ja siis tekemään porukastanne vähän suuremman. Tulisin ihan mielelläni ihan ilman mitään maksua - jotain pietä tarjoilua tommoisissa bileissä yleensä on enkä aio kieltäytyä enkä viitata johonkin keliakeen tai laktoosi-intoleranssiin. Syön mitä tarjotaan enkä valita. Hallitsen veitsen ja haarukan käytön.

Tartteeko joku? Siis tämä ei ole mikään seksipalvelu ei todellakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

? Etkö muuten saa ystäviä. Hanki joku harrastus. Mene vaikka nyt heti lähimmän kadun kulmaan ja sano ensimmäiselle vastaan tulijalle: Lähdetkö mun kanssa lenkille ja sitten kahvilaan mussuttamaan leivoksia... Ties vaikka ei tarttis enään kutsua itseään toisten perhejuhliin?

Vierailija
2/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ideahan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa!

Vierailija
4/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä idea. Moni valittaa ettei ole kavereita, ei voi pitää häitä, tai kukaan ei tuu synttäreille.  minä voisin tulla ja mun lapsikin, miehestä en ole ihan varma. Mutta kyllä me voitais esittää jotain kaukaista sukulaista tai vanhaa opiskelukavereita yms.

Vierailija
5/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kans tulla bileisiin, jos on voileipäkakkua tarjolla..

Vierailija
6/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein sukujuttuja, joihin tarvittaisiin lisää osanottajia, jotta saataisiin esim. opastukseen vaadittu ryhmä täyteen. Tai sitten joku ei pääsekään teatteriin ja lippu jo ostettu...

Näissä tosin ei ole tarjolla yleensä ilmaista ruokaa vaan ruoat + pääsymaksut täytyy kustantaa itse. Mutta iloista, avointa seuraa on kyllä tarjolla!

Vierailija
7/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama työtön julkisuudessakin ollut mies joka kulkee kaikissa juhlissa yms. kuokkimassa? 

Vierailija
8/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisintulla varsinkin perinnejuhliin tai joihinkin historiaa liippaaviin juhliin. Olen opiskellut yliopistolla suomen historiaa,kansanperinnettä ja taidehistoriaa. Lisäksi olen kerännytmaanviljelykseen liittyvää esinneperinnettä, että voisin helposti esitellä asioita tai muistella suvun vanhusten kanssa entisajan elämää.

Vierailija
9/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:25"]

Mä voisintulla varsinkin perinnejuhliin tai joihinkin historiaa liippaaviin juhliin. Olen opiskellut yliopistolla suomen historiaa,kansanperinnettä ja taidehistoriaa. Lisäksi olen kerännytmaanviljelykseen liittyvää esinneperinnettä, että voisin helposti esitellä asioita tai muistella suvun vanhusten kanssa entisajan elämää.

[/quote]

Jesjes, haluutko tulla meidän suvun jujutsuihin mukaan? T. 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi