Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa salaatit lihan oheen?

Vierailija
07.03.2014 |

Eli teen pulled porkia ja ajattelin sen seuraksi paria salaattia. Kävisikö teistä nämä: itse tehty perunasalaatti ja toiseksi jyvämakaronisalaatti (makaronia, salatia, paprika, kurkkua, kesäkurpitsa, kirsikkatomaattia, basilikaa, fetaa + kastike). 

Mielipiteitä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteisesti sen kanssa syödään Coleslaw salaattia. Mä en näe itseäni syömässä makaronia ja pulled porkia. Patonkia, coleslawta ja perunasalaattia :)

Vierailija
2/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:45"]

perinteisesti sen kanssa syödään Coleslaw salaattia. Mä en näe itseäni syömässä makaronia ja pulled porkia. Patonkia, coleslawta ja perunasalaattia :)

[/quote]

Aivan mikä ettei, ei tullut mieleenkään. Taidanpa tehdä sitä siis, kiitti vinkistä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myös syön pulled porkia coleslawn kanssa, mutta perunasalaattikin kuullostaa hyvältä. 

Vierailija
4/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroni ei ole perinteistä sen kanssa, mutta luulisin että ap:n kuvaama makaronisalaatti voi silti sopia erittäin hyvin. 

Vierailija
5/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:37"]

Eli teen pulled porkia ja ajattelin sen seuraksi paria salaattia. Kävisikö teistä nämä: itse tehty perunasalaatti ja toiseksi jyvämakaronisalaatti (makaronia, salatia, paprika, kurkkua, kesäkurpitsa, kirsikkatomaattia, basilikaa, fetaa + kastike). 

Mielipiteitä??

[/quote]

Perunasalaatin (öljyyn tehty espanjalaistyylinen esim, ei majoneesi) ymmärrän mutta en tuota makaronisalaattia??

Meillä syödään pulled porkin kanssa kevennettyä coleslawta, itämaista nuudelia tai tuorewokattuja vihanneksia, joskus paistettuja perunoita. Yksi erinomainen olisi myös tomaattia, porkkanasuikaleita ja vaikka retiisiä, paprikaa - päälle oliiviöljyä, balsamicoa ja mausteita. Antaa marinoitua vähän aikaa, sitten lisää vaikka kurkkua viimeisenä ettei vetisty. Lisäksi pelkkää salaattia.

Vierailija
6/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vaihtaisin makaroonit coleslaw salaattiin

Vierailija
7/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kyllä mulle kelpais.

Jos mä tekisin tuota, niin meillä tulis lisäksi varmaan hasselbackan perunoita ja joku salaatti, mutta ei colea, kun kukaan meistä ei tykkää siitä :)

Vierailija
8/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulled porkia, perunasalaattia JA makaronisalaattia - onpa täyttävää! 

Minusta esim. pasta- ja fetasalaatit, caesarit yms. ovat aterioita itsessään (lounas, iltapala) eivät lisukkeita. 

Perunasalaatti vinaigrette-kastikkeella ja vaikka Jamie Oliverin "paras tomaattisalaatti" (löytyy googlesta, on Oliverin Alastoman kokin paluu-kirjassa), siinä mun ehdotukseni. Ja coleslaw on ihanaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän