Tuli postia
Siis olin ihan ihmeissäni, kun postipoika soitti ovikelloa. Olen ilmeisesti totaalisen kännissä tehnyt vähän tilauksia netissä. Siis todella hieno veitsisarja ja lisäksi klitoriskiihdotin. Ei paha sitten alkuunkaan.
Kommentit (8)
Onnea, hienot känniostokset! Itse tilasin aikoinaan kännissä ostoskanavalta sähköimpulsseilla tiukat vatsalihakset tekevän vyön. ☹️
Muista kuitenkin, ettet seuraavan kerran kännipäissäsi vahingossa käytä väärää tilausta väärään paikkaan.
Kävin tsekkaamassa sähköpostit ja ihan itse olen tilauksen tehnyt. Mutta tuli niin hämmentynyt olo etteihän mulle ole mitään pakettia tulossa Sinänsä tosi ikävää, että tekee tällaista muistamatta mitään. Ei kyllä kuulu tapoihin sitten laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tsekkaamassa sähköpostit ja ihan itse olen tilauksen tehnyt. Mutta tuli niin hämmentynyt olo etteihän mulle ole mitään pakettia tulossa Sinänsä tosi ikävää, että tekee tällaista muistamatta mitään. Ei kyllä kuulu tapoihin sitten laisinkaan.
No jos tuotteet ovat hyviä, niin ei ongelmaa. Ja vaikka ei olisi, niin noissa nettiostoksissahan on palautusoikeus, ainakin jos EU:n alueelta olet tilannut.
Joko ehdit kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tuotteet ovat hyviä, niin ei ongelmaa. Ja vaikka ei olisi, niin noissa nettiostoksissahan on palautusoikeus, ainakin jos EU:n alueelta olet tilannut.
Joko ehdit kokeilla?
Jep, hyvin toimii klittakiihotin ja veitsetkin tosi teräviä ja mukana myös semmonen veitsen teroitin sekä sakset.
No sinä osaat pitää hauskaa :D