Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli postia

Vierailija
06.11.2020 |

Siis olin ihan ihmeissäni, kun postipoika soitti ovikelloa. Olen ilmeisesti totaalisen kännissä tehnyt vähän tilauksia netissä. Siis todella hieno veitsisarja ja lisäksi klitoriskiihdotin. Ei paha sitten alkuunkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä osaat pitää hauskaa :D

Vierailija
2/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, hienot känniostokset! Itse tilasin aikoinaan kännissä ostoskanavalta sähköimpulsseilla tiukat vatsalihakset tekevän vyön. ☹️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsellä klitta vekeen? 🤔

Vierailija
4/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille tilaaminen on rikos.

Vierailija
5/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, ettet seuraavan kerran kännipäissäsi vahingossa käytä väärää tilausta väärään paikkaan.

Vierailija
6/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tsekkaamassa sähköpostit ja ihan itse olen tilauksen tehnyt. Mutta tuli niin hämmentynyt olo etteihän mulle ole mitään pakettia tulossa Sinänsä tosi ikävää, että tekee tällaista muistamatta mitään. Ei kyllä kuulu tapoihin sitten laisinkaan. 

Vierailija
7/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tsekkaamassa sähköpostit ja ihan itse olen tilauksen tehnyt. Mutta tuli niin hämmentynyt olo etteihän mulle ole mitään pakettia tulossa Sinänsä tosi ikävää, että tekee tällaista muistamatta mitään. Ei kyllä kuulu tapoihin sitten laisinkaan. 

No jos tuotteet ovat hyviä, niin ei ongelmaa. Ja vaikka ei olisi, niin noissa nettiostoksissahan on palautusoikeus, ainakin jos EU:n alueelta olet tilannut.

Joko ehdit kokeilla?

Vierailija
8/8 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tuotteet ovat hyviä, niin ei ongelmaa. Ja vaikka ei olisi, niin noissa nettiostoksissahan on palautusoikeus, ainakin jos EU:n alueelta olet tilannut.

Joko ehdit kokeilla?

Jep, hyvin toimii klittakiihotin ja veitsetkin tosi teräviä ja mukana myös semmonen veitsen teroitin sekä sakset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme