Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

satuhäät 24.2

Vierailija
24.02.2014 |

Noniin!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmiset? :o

Semmonen jakso taas. Eikös teema ollut tällä kaudella "nuoret parit" - Esa ei kyllä ollut nuori :D

Vierailija
2/17 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMETTELEN:

- miten nuori ja kaunis nainen jaksaa katselle keski-ikäisen äijän "katoamistemppuja" suhteen alussa

- morsianta viehettää Esan ahkeruus (Esa joi kaljaa, ampui pyssyllä, istui huoltsikalla)

- häätanssi :D

Ei muuta kun onnea, toivottavasti morsiamen pinna kestää Esan harrastuneisuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä se mies. Ei tuu kestään. Sen ensimmäinen vaimo varmaan nauroi kippurassa katellessaan.

Vierailija
4/17 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintosta se häiden järjestäminenkin; vaimo epäuskoisena haluaa Esan auttavan ja Esa vaan jankkaa vastaan. Kävi sääliks morsianta :/

Vierailija
5/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja onnellinen pariskunta!

Minullakin on melkein parikymmentä vuotta nuorempi vaimo ja itse olen kohta nelikymppinen

Naiset on parhaimmillaan juurikin parikymppisinä ja miehet viisikymppisinä se on totuus!

Vierailija
6/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo morsian vaikutti surulliselta. Mies vain huiteli miten tahtoo, vai annettiinko tässä vain sellainen kuva hänestä?. Kannattaisi varmasti rauhoittua, mikäli mielii liiton kestävän, noin kauniille ja fiksulle naiselle kyllä riittää ottajia. 

Vierailija
7/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen oli kun Johanna Tukiaisen ex-Arto :D

http://1i.fi/julkkis

Vierailija
8/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näytetään molemmista kohtaus, jossa puhuvat kännykkään ajaessaan. Jeparit muistaa varmaan sakoilla, hyvä häälahja. Aika ajattelematonta toimitukselta jättää ohjelmaan tuollaiset pätkät, josta liikentessä kuuluisi määrätä sakot.

Vierailija
9/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 12:40"]

Mukava ja onnellinen pariskunta!

Minullakin on melkein parikymmentä vuotta nuorempi vaimo ja itse olen kohta nelikymppinen

Naiset on parhaimmillaan juurikin parikymppisinä ja miehet viisikymppisinä se on totuus!

[/quote]

Hyi olkoon jotain viiskymppistä "viisauksien" jakelijaa ottais ees ovitsuppariks. :D

Ja juuri siitä ikäluokasta on ollut innokkaimmat yrittäjät. Ei mitään tarjottavaa, ja mielenkiinto minua kohtaan on ollut se että toistaiseksi on tissit vielä navan pohjoispuolella. Pään täytettä kun alkaa löytyä niin ikä on se ja sama, nuorta miestä tietenkin ilokseenkin katselee.

T: Parikymppinen

Vierailija
10/17 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sakot voisi antaa. Syyteaika on kaksi vuotta. Joten poliisi voisi tosiaan lähettää sakot häälahjaksi. Vaikea tuota tekoa on kiistää, kun telkkarissakin näytetty (molemmat puhuivat kännykkään ajaessaan). Aika ajattelematonta näyttää tuollaista. Mikä on tuottajan vastuu?

Vierailija
11/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:01"]

IHMETTELEN:

- morsianta viehettää Esan ahkeruus (Esa joi kaljaa, ampui pyssyllä, istui huoltsikalla)

[/quote]

Vatipää, etkö tiedä mitä sarkasmi on?

Vierailija
12/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on jo aloitus satuhäistä 24.2. Siellä on tällä hetkellä yli 140 vastausta.

Ei muuta lisättävää, mene sinne lukemaan.

Vierailija
13/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä pari! Tais tämäkin naikkonen  olla rahan perässä tai sitten on kyllä vähä-älyinen!! Sulhanen itsekeskeinen idiootti!!

Vierailija
14/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tuota sulhasta ihan pelkän ohjelman perusteella. Niin käsittämättömän itsekeskeinen naureskelija. Mistä näitä sikiää?

Vaikea kyllä tajuta, miten tuo nainen on ihastunut häneen...!!!

Vierailija
15/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko joku lehdestä, mitä kertoivat eronsa syyksi?

t. utelias

Vierailija
16/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, oli lööpeissä tänään.

Vierailija
17/17 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lööpeissä tänään