Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tahtoisin tehdä tomaatti-mozzarellapiirakan, olisiko tää hyvä?
24.02.2014 |
En ole mikään ruoanlaittomestari, siis kaipaan apua... Ajattelin, että laittaisin piirakkaan mozzarellaa, muutaman tomaatin, kermaa ja kananmunaa... Mitä muuta? Kuinka maustan sen? Netin ohjeissa on basilikaa, mutta sitä meillä ei ole, kun en tykkää siitä. :) Kävisikö valkosipuli?
Kommentit (2)
Maku-lehdessä oli joku aika sitten piirakkakilpailun voittaja joku tomaattipiirakka. Sitä muokkaamalla saa varmasti hyvän piirakan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Väärä vuodenaika. Tähän aikaan vuodesta ei saa hyviä tomaatteja. Espanjalaiset eivät maistu miltään ja kotimaiset maksavat tuplasti eivätkä nekään maistu miltään.