Nainen: maailmaa lähestyy asteroidi joka tuhoaa kaiken elämän, mutta asteroidi menee ohi jos teet yhden asian
Ja se yksi asia olisi se että rakastelisit yön Donald Trumpin kanssa.
Tekisitkö sen?
Kommentit (19)
Höpö höpö. Miten se olisi juuri Trump? Eiköhän niitä ole muitakin vaikutusvaltaisia, jotka kiristäisivät asialla.
Rakastelisin, vaikka minun pitäisi maksaa siitä.
Mä jo kuvittelin että pitäis tehdä jotain ikävää.
Juharello kirjoitti:
Tietysti rakastelisn, vaikka olen mies. Voi olla että rakastelisin jos ei olis mitään uhkaakaan.
Me kaikki palstamiehet oikeastaan haluamme rakastella Trumpin kanssa.
Tottakai, ja toteuttaisin dominanttia puoltani antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Juharello kirjoitti:
Tietysti rakastelisn, vaikka olen mies. Voi olla että rakastelisin jos ei olis mitään uhkaakaan.
Me kaikki palstamiehet oikeastaan haluamme rakastella Trumpin kanssa.
Joo, kyllä siinä eturauhaset paukkuis.
Voisin vaikka maksaa, minäki olen mies!
No kai pakosta, mutta haluaisin sitten myös pari miljoonaa.
Vaikea valinta.
Toisaalta haluaisin panna Trumpin kanssa, toisaalta haluaisin, että Asteroidi tuhoaisi kaiken elämän.
Varsin outoa olisi, jos Donald ilmoittaisi, että hän tuhoaa asteroidin ennen kuin se osuu maahan, vain jos tällainen ylipainoinen suomalainen kohta kuusikymppinen nainen rakastelisi hänen kanssaan koko yön. Kyllä se sen verran iso juttu olisi, että ilman muuta suostuisin. Luulen, että sen jälkeen olisi omakin loppuelämän talous rahallisesti turvattu.
Vaikka haluaisinkin niin asia ei voisi toteutua. Olen lihava ja ruma, enkä kiihottaisi tuota upeaa miestä.
En todellakaan, seksin harrastaminen ei liity asteroidiin mitenkään. Hei hei.
Sillä ehdolla, että se saa olla hardcore BDSM-seksiä ja trumpetti on alistuvana osapuolena.
Huh mä jo pelästyin, että pitäisi mennä k1l tttimiehen kanssa treffeille!
Tottakai. Minun fetish on vanhempi läski mies. Jos on kusipäinen narsisti, se on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Minun fetish on vanhempi läski mies. Jos on kusipäinen narsisti, se on plussaa.
Kuulostaa aivan, että sulla on pahoja ongelmia. Joku on päässyt pääsi sisälle:D