Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein te riitelette?

Vierailija
24.02.2014 |

Me riidellään kerran viikossa. Mies väitti että on paljon. En tiennyt niin ajattelin kysyä. Joskus riidellään päivittäin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:41"]Me riidellään kerran viikossa. Mies väitti että on paljon. En tiennyt niin ajattelin kysyä. Joskus riidellään päivittäin.

[/quote]Vaihtelee. Joskus jokapÄivÄ, joskus ei moniin kuukausiin.

Vierailija
2/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä. Yleensä jostain turhasta. Tänään siitä, kun mies oli tulossa töistä ja pyysin häntä ottamaan minut matkalta mukaan. Meillä oli epäselvyyttä yhdestä kadunnimestä ja minä sanoin, että ko. kadulta vasemmalle. Mies luuli minun tarkoittavan eri katua ja kääntyi väärään suuntaan. Tästä se sitten raivosi mulle autossa. 2 minuutin kuluttua rauhottui ja pyysi anteeksi. Eikä se mulle oikeastaan raivonnut vaan itselleen, kun ei se kestä jos se tekee jotain "väärin" (esim. nyt väärä katu).

Viime viikolla tuli riita siitä kun en löytänyt puhelimen laturia. Yleensä kyse on vaan siitä, että on väsynyt ja nälkäinen työpäivän jälkeen ja se purkaantuu kiukkuna kun ei enää tarvitse esittää iloista ja sosiaalista. Riidat sovitaan aina heti, pisin riitamme ikini kesti 15 minuuttia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinataan päivittäin, riidellään varmaan joka toinen viikko

Vierailija
4/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mikä lasketaan riitelyksi. Minä ärhentelen typerästi noin kerran viikossa. Molemmat yhdessä ärhentelevät noin kerran kahdessa kuukaudessa. Varsinainen riita on kyllä todella harvinainen.

Vierailija
5/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tulee lähes päivittäin riitaa jostain. Siis semmoista, että volyymi ehkä nousee tai jollain tapaa tulee purettua omaa pahaa mieltä/väsymystä toiseen, joka sitten ärsyyntyy ja lähtee mukaan hommaan. Yleensä sovitaan noi saman tien tai viimeistään myöhemmin samana iltana. Mielestäni me riidellään liikaa. Aiheet sentään on normaalisti vähäpätöisiä ja hyvää on se, että riidat sovitaan aina, eikä kaunaa kanneta. 

Vierailija
6/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla tapeltu vielä. Yhteistä taivalta takana 1 vuosi ja 7 kuukautta.

Vierailija
7/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljosta. Joskus ei kuukausiin, joskus monta kertaa päivässä. Nyt mä olen ollut puhumatta miehelleni lauantai-illasta saakka. Loukkasi mua niin järjettömästi, että en halua edes puhua hänelle. Tai lasten aikana puhun sen mikä on pakko, en muuta. Lapsellista, tiedän, mutta en voi sille mitään.

Vierailija
8/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan yhteen, siis oikein riidellään-riidellään nykyisin todella harvoin, ehkä pari, kolme kertaa vuodessa. Ollaan oltu yhdessä 17 v. Kun suhteemme oli tuore riideltiin useammin, samoin silloin kun lapset olivat pieniä ja arki aika raskas (kuten kaikki tietävät). 

Nopeaa kivahtelua ehkä kerta, pari kuussa. Johtuu yleensä väsymyksestä tms. 

Vierailija
9/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelemme hyvin harvoin. Viimeksi se taisi olla öö en muista, oikeasti. Mä olen huonosti suuttuva ja mies käyttäytyy niin siivosti, ettei mun tarvi suuttua. ;)

Vierailija
10/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla riidelty. Joskus kiireessä saattaa toinen jotain ärähtää ikävään sävyyn "pois edestä" tai "viittisitkö vaivautua??"

Kumpakaan ei onneksi ota niin paljoa siitä hernettä, että tarvis ruveta riitelemään turhasta.

Vierailija
11/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on riitelyä? Ehkä kerran tai pari vuodessa vähän kiukutellaan tai mökötetään. Kunnon riitaa, jossa volyymi nousee ja kyyneleet lentävät on ehkä ollut muutaman vuoden välein. Yhdessä oltu n. 20 v.

Vierailija
12/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riitelette viikottain tai jopa päivittäin, niin koetteko suhteenne huonoksi vai onko riitely noin usein mielestänne normaalia?

Vierailija
13/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kahdessa vuodessa... Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta. Miksi ihmeessä pitäisi tapella?! :D

Vierailija
14/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran päivässä nahistellaan, isompi riita kerran viikossa.

Minusta se on kamalaa ja siitä tulee ikävä tunnelmaa kotiin. Mutta kun asuu yhdessä pienessä tilassa ja on pieniä lapsiakin ja työttömyyttä ja rahat tiukalla, riitoja tulee väkisinkin siitä stressin määrästä. Odotan sitä päivää kun mies on onnellisempi että riidat vähentyisivät.

Vierailija
15/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet tekemisissä päivittäin jo noin 10 vuotta, mutta vain yhden riidan muistan. Mies luuli, että olin heittänyt hänet kokonaan ulos ympyröistäni ja pysyi poissa koko viikon. Selvisi sitten, että hän oli ymmärtänyt minut väärin enkä muista sanoneeni, että häivy ja pysy poissa. En enää muista miten tämä riita sitten selvisi, selvisi vain jotenkin.

Vierailija
16/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä riidaksi lasketaan. Mutta kunnon riitoja on n.1- 2 kertaa vuodessa. Kerran kuussa ehkä jotain pientä sanaharkkaa

Vierailija
17/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei riidellä. Minä välillä tiuskin ja pyydän anteeksi, mies tiuskaisee ehkä kerran vuodessa ja pyytää anteeksi. Yhdessä 3,5v.

Vierailija
18/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellään yhtä usein kuin nussitaankin, eli noin kerran päivässä.

Vierailija
19/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kinataan melkein päivittäin, mutta oikeasti riidellään noin 2 kertaa vuodessa.

Vierailija
20/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:34"]

Me kinataan melkein päivittäin, mutta oikeasti riidellään noin 2 kertaa vuodessa.

[/quote]

Ja varmaan myös panette yhtä usein. 2 kertaa vuodessa.