Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas uusi asia R-kioskeille

Vierailija
24.02.2014 |

Miten kukaan haluaa olla R-kioskilla töissä kun pitää osata miljoona asiaa ja palkka on aivan mitätön?

Oletko sinä ollut töissä kioskilla? Kokemuksia?

http://www.hs.fi/kotimaa/R-kioskit+alkavat+myyd%C3%A4+VRn+junalippuja/a1393211237510

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä olen ollut eikä palkka todellakaan vastaa työn vaativuutta ja vastuuta.. R-kioskeilla myyjät työskentelevät pääosin yksin eikä erityistehtäviin kuten postiin tai veikkaukseen paljon koulutusta annettu, pari viikkoa piti seurata vierestä ja sitten hallita homma. Ei kiitos enää ikinä

Vierailija
2/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun on työttömiä, niin löytyy ärrällekin kymmeniä hakijoita jokaiseen avoimeen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:23"]

Joo minä olen ollut eikä palkka todellakaan vastaa työn vaativuutta ja vastuuta.. R-kioskeilla myyjät työskentelevät pääosin yksin eikä erityistehtäviin kuten postiin tai veikkaukseen paljon koulutusta annettu, pari viikkoa piti seurata vierestä ja sitten hallita homma. Ei kiitos enää ikinä

[/quote]

Mulle tuli just tämä mieleen, kun avauksen luin: Ärrän myyjille tulee jatkuvasti lisää tehtäviä, mutta palkka tuskin seuraa perässä. Olen kuullut, että R-kioski ei todellakaan maksa mitään kovin kummoista palkkaa.

Vierailija
4/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:23"]Joo minä olen ollut eikä palkka todellakaan vastaa työn vaativuutta ja vastuuta.. R-kioskeilla myyjät työskentelevät pääosin yksin eikä erityistehtäviin kuten postiin tai veikkaukseen paljon koulutusta annettu, pari viikkoa piti seurata vierestä ja sitten hallita homma. Ei kiitos enää ikinä

[/quote]

Paljonko sait palkkaa?

Vierailija
5/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:27"]

Tarpeeksi kun on työttömiä, niin löytyy ärrällekin kymmeniä hakijoita jokaiseen avoimeen paikkaan.

[/quote]

Jeah, sinne vain kaikki pitkäaikaistyöttömät (jotka tosiaan on syystä työttömiä aina) käsittelemään meidän passeja jne.

Vierailija
6/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten kukaan menee töihin Ärrälle kun töitä on enemmän kuin ehtii tehdä ja palkaa on mitätön.

Vierailija
7/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään olla ärrällä, monipuolista työtä ja vaihtelevaa. Palkka tosin ei vastaa vastuun määrää enää, olisi edes iltalisä samalla tasolla kuin muissa kaupoissa.

Vierailija
8/9 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:44"]

Minä tykkään olla ärrällä, monipuolista työtä ja vaihtelevaa. Palkka tosin ei vastaa vastuun määrää enää, olisi edes iltalisä samalla tasolla kuin muissa kaupoissa.

[/quote]

Paljonko on iltalisä?

Vierailija
9/9 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä Ärrällä. Ihan mukavaa oli, tosin yksin sait olla lähes koko vuoron ajan.

Parhaiten jäi mieleen erään asiakkaan sanat: "En ole koskaan nähnyt noin iloista ja hymyilevää myyjää, vaikka on tämmöinen ruuhka." :)

Toto vaati paljon tilanteen tasalla olemista, koska asiakkaat huusivat telkkarin luota mitä lähtöä ja mitä hevosia veikkaavat. Se piti sitten lyödä koneelle nopeasti, jotta lähtö ei ehdi sulkeutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä