80-luvun seksipommi Sabrina Salerno (52) on oikea puuma. Miksi toiset säilyvät niin paljon paremmin?
Siis miten tuo Sabrina voi edelleen olla noin hot?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b0fbc123-ee84-483a-9a04-fa02a5…
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee Anoppi mieleen, joka on lähes kuusikymppinen, mutta edelleen todella kuuma puuma. Silarit on ainoa kirurgin ehostus, joka hänelle on tehty.
Varmaan tää anoppi kertoo kaikille kaikki kauneusleikkauksensa ja pientoimenpiteet 🤦♀️
Tää anoppi kylläkin kertoo tyttärelleen kaiken ja tytär minulle, joten olettamuksesi on virheellinen. Anoppi on myös aina saanut kärsiä ilkeiden naisten kateellisuudesta. Itse hän on kiltein tuntemani ihminen.
Wow mikä nainen! Tässä esimerkkiä kaikille suomimammoille kuinka pidetään itsestään huolta!
Ei luoja, miten pihalla ihmiset voi olla!
Leikeltynä minäkin menisin kolmekymppisestä. Kroppa hoikka.
50v.
Vierailija kirjoitti:
Wow mikä nainen! Tässä esimerkkiä kaikille suomimammoille kuinka pidetään itsestään huolta!
Osalla ihmisistä on muutakin tekemistä elämässä kuin pyrkiä käyttämään nuoremmalta kuin kaikki muut ikäisensä...
Ja varmasti yhtä hyvinnäköisiä naisia on suomimammoissakin, onhan sabrinakin mamma eikä lattareilla ole sen kummempaa tapaa säilyä kuin suominaisillakaan.
Ohis. Voi jumpe mua hävettäisi jos oma äitini palstalla selittäisi "miehenäni" kuinka on ihastunut anoppinsa (itsensä) nuorekkaaseen ulkonäköön ja ihanaan luoteeseen.. ja Alkossa kysytään aina paperit, myös tänään?
Mutta kun tuo on photoshopattu video