Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sunnuntaina meille tulee kylään mieletön siivous fanaatikko en kestä

Vierailija
06.11.2020 |

Hänen kotinsa on niin siisti että voisi syödä vaikka lattialta. Jos siis ruokapöytää ei olisi.
Kyseessä on ikäihminen 75v erittäin terävä ikäisekseen mutta Ai stana kun se arvostelee mun kotia.

Sulla on jäänyt hirveästi likaa tuonne. Voisit nuokin purkit laittaa piiloon.

En jaksaisi yhtään kuunnella sitä mäyhäämistä mutta pakko.
Tulee katsomaan miten olen saanut siivottua.

Mulle on myös tärkeää että on siistii mutta en ole mikään fanaattinen siivous hullu kuten hän.
Prkle että tuollaisiakin pitää olla olemassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki tahallaan levälleen ja nauti sen kiemurtelusta :D

Vierailija
2/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tulee ylipäätään teille kyläilemään? Itse estäisin tuollaisen ihmisen kyläilyn, inhottavaa arvostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siivousvälineet valmiiksi esiin ja laita siivoamaan, kun on niin taitava siinä. 😂😂

Vierailija
4/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että nähdään kahvilassa.

Vierailija
5/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi moro

Vierailija
6/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee koska on isänpäivä. Isän äiti kyseessä. Mutta luonteeltaan monsteri. Hirviö siivoushullu. Kaikki paikat pitäisi puunata viimeisen päälle ja mikään roska ei saa koskettaakaan maata. Maanveto voima itselläni lian suhteen on liian kevyt en siis niinkään panikoidu roskista kuten tämä. 😂😂😂

Vierailija
7/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousfanaatikko ja siivoushullu, kas noin.

Vierailija
8/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan vetovoima.

Vierailija
9/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg kirjotinx mä väärin. Hups äikkä mulla olikin 5 luokkaa kun pääsin peruskoulusta vuonna 1999 :)

Vierailija
10/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tulisi hiljentää äitinsä. Jos anoppi haluaa teillä vierailla, niin on siivouksista ihan hiljaa vaikka miten tekisi mieli kommentoida.

Vierailija
11/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee koska on isänpäivä. Isän äiti kyseessä. Mutta luonteeltaan monsteri. Hirviö siivoushullu. Kaikki paikat pitäisi puunata viimeisen päälle ja mikään roska ei saa koskettaakaan maata. Maanveto voima itselläni lian suhteen on liian kevyt en siis niinkään panikoidu roskista kuten tämä. 😂😂😂

Kerro, että miehelläsi ei vielä ole ollut rahaa riittävästi palkata siivoojaa.

Vierailija
12/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ohjaa heti tänne!

mies52v

Vierailija
13/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun mummu tulee kylään. Tuskin se mitään tupatarkastusta tekee, luulet vaan. Miehen serkku on lääkäri ja mustakin aikoinaan tuntu, että hän tutkailee mua kahvipöydässä. En vielä ole hältä diagnoosia saanut.

Vierailija
14/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tulisi hiljentää äitinsä. Jos anoppi haluaa teillä vierailla, niin on siivouksista ihan hiljaa vaikka miten tekisi mieli kommentoida.

Kyseessä on kuitenkin Ap:n mummu, ei anoppi.

Vierailija
15/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Tulee vaikutelma aikuisesta ihmisestä, mutta jos asut vielä isäsi luona, jonka äiti on vasta 75 vuotias, niin taidat olle alaikäinen?

Miksi edes murehdit koko asiaa, eiköhän äitisi ole siitä siivouksesta vastuussa?

Vierailija
16/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Ap puhuu, että mummo arvostelee hänen kotiaan, eli isänsä ja mummonsakko ovat tulossa ap:n luokse kylään?